Biomutant - dodatki do broni, modyfikacje: jak zamontować

Obrażenia od żywiołów, wzmocnienie broni.

W Biomutant możesz własnoręcznie tworzyć rozmaite przedmioty - w tym bronie. Możesz także modyfikować istniejący już ekwipunek za pomocą dodatków. Z tej strony dowiesz się jak je zainstalować i co się z tym wiąże.

Pierwszy dodatek do broni znajdziesz po kilkunastu minutach rozgrywki. Moduł elektryczny (1) pozwoli ci wzmocnić broń dystansową, nakładając na amunicję efekt elektryk (2), czyli nic innego jak obrażenia od prądu. W momencie gdy znajdziesz tego typu modyfikację, możesz od razu ją zamontować na aktualnie wybranej broni wciskając klawisz wyposaż (3).

027_biomutant_dodatki_do_broni_modyfikacje_jak_zamontowac

Wtedy też przy ikonce broni - a w przypadku oręża dystansowego przy liczniku amunicji - pokaże się ikonka z efektem (4) nałożonym przez modyfikację. Każdy kolejny atak będzie dodatkowo ranił wroga - w przypadku wspomnianego modułu elektrycznego zadając obrażenia od prądu.

028_biomutant_dodatki_do_broni_modyfikacje_jak_zamontowac

Jeśli jednak nie zdecydowałeś się od razu zamontować modyfikacji na broni, możesz zrobić to w dowolnym momencie. Wywołaj po prostu menu szybkiego wyboru (jak w przypadku leczenia postaci) i aktywuj pożądany przedmiot. Pamiętaj jednak, że musisz wcześniej oznaczyć go jako ulubiony, by pojawił się na pasku skrótów.

Poprzednio: Biomutant - rzemiosło, crafting: tworzenie przedmiotów

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja