Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ważna zmiana w Overwatch 2 - twórcy zmniejszą rozmiar drużyn

Prawie jak CS:GO.

  • W Overwatch 2 mecze będą mniejsze
  • Twórcy postawią na potyczki „5 vs 5” zamiast „6 vs 6”
  • Niezbędne jest przebalansowanie postaci

Blizzard opublikował pierwsze konkrety na temat sieciowej rywalizacji w Overwatch 2. Ważną zmianą w sequelu będzie zmniejszenie zespołów: potyczki rozegramy w formacie „pięciu na pięciu”.

Pierwsza odsłona serii stawia na mecze „sześciu na sześciu”. Nowy tytuł nie zrezygnuje jednocześnie z ustalania zestawu ról. Będzie to jeden tank, dwie postacie od zadawania obrażeń i dwie do wsparcia.

Zobacz na YouTube

Nowe podejście przełoży się na gruntowne odświeżenie umiejętności postaci. Klasa support będzie więc powoli odnawiała punkty życia poza walką, a dps będzie szybciej przemieszczać się po mapie.

Modyfikacje dotkną jednak także określonych talentów. Na przykładzie Mei, jej Miotacz Endotermiczny będzie nadal spowalniał wrogów w Overwatch 2, ale nie zamieni ich już w sople lodu.

Nowa mapa w Monte Carlo

„Inne postacie, jak Bastion, są obecnie przeglądane i opracowywane od podstaw, co przełoży się na spore zmiany w ich stylu rozgrywki” - zapewniają twórcy w komunikacie na oficjalnej stronie.

Blizzard poruszył także temat trybów rozgrywki. Wspomniano o Push, o którym po raz pierwszy mówiono już w 2019 roku. W tej opcji zabawy zajmiemy się „przepychaniem” robota w kierunku bazy przeciwnika. Co więcej, z trybu rankingowego w nowej grze zniknie klasyczny Szturm (Assault).

Overwatch 2 nadal nie ma daty premiery, a ostatnio seria przeszła przez inny rodzaj zmian. Z pozycji głównego producenta - i ze studia Blizzard - odszedł bowiem Jeff Kaplan, zastąpiony przez Aarona Kellera.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Overwatch 2

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze