Mass Effect 1 - zmiana broni i pancerzy towarzyszy w drużynie

Edycja wyposażenia.

Aby w pełni wykorzystać potencjał swojej drużyny w Mass Effect, możesz zmienić lub ulepszyć wyposażenie każdego towarzysza - zarówno na Normandii, jak i podczas misji.

Najważniejsza informacja na początek jest taka, że o ile na Normandii możesz edytować wyposażenie dowolnego towarzysza, podczas misji możesz to zrobić tylko z postaciami, które są aktualnie w twojej drużynie.

Aby edytować wyposażenie towarzysza podczas misji, wejdź w ekran ekwipunku, a następnie wybierz odpowiednią postać (1). Zobaczysz ekran identyczny do tego, kiedy decydujesz o własnym wyposażeniu.

mass_effect_zmiana_wyposazenia_druzyny_1

Aby edytować wyposażenie towarzysza na Normandii, zejdź na jej najniższy poziom, czyli maszynownię, a następnie podejdź do szafek oddziału (2).

mass_effect_zmiana_wyposazenia_druzyny_2

Wejdź w interakcję z szafką towarzysza, którego wyposażenie chcesz edytować, a zobaczysz ekran jak ten widoczny powyżej - z tą różnicą, że nie możesz szybko przełączać się między postaciami. Musisz wyjść z tego ekranu i otworzyć odpowiednią szafkę.

Na ekranie ekwipunku towarzysza możesz:

Więcej porad:

Spis treści: Mass Effect 1 - Poradnik, Solucja