Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - nowe szczegóły na temat fabuły gry

Techland odpowiada na pytania fanów.

  • W Dying Light 2 pojawią się odniesienia do pierwszej części
  • Powróci organizacja GRE, z którą związane będą ukryte na mapie znajdźki
  • Zabraknie romansów

Techland opublikował materiał, w którym odpowiedziano na kolejny zestaw pytań graczy na temat Dying Light 2. Twórcy oznajmili między innymi, że nie zabraknie odniesień do pierwszej części cyklu.

Dodatek The Following do poprzedniej odsłony oferował dwa różne zakończenia. Główny projektant kontynuacji - Tymon Smektała - nie chciał na razie ujawnić, który finał uznano za kanoniczny, ale zapewnił, że nowa historia jest konsekwencją opowieści z „jedynki".

Nie zabraknie różnych frakcji

- Mogę jedynie powiedzieć, że wydarzenia z Dying Light 2 i to, co doprowadziło do sytuacji obecnej w grze, są mocno powiązane z tym, co miało miejsce w pierwszej części - obiecuje. Podkreślono, że działania głównego bohatera miały ogromny wpływ na fabułę sequela.

Zaznaczono, że w kontynuacji nie pojawią się żadne postacie z poprzedniej odsłony, choć w toku przygody natkniemy się na szereg odniesień do niektórych osób. Powróci jednak Globalny Resort Epidemiologiczny, który w oryginale zajmował się pomocą humanitarną po wybuchu epidemii zombie.

Zobacz na YouTube

Organizacja odegra dużą rolę w budowaniu historii świata przedstawionego. Gracze natkną się na umieszczone w różnych obszarach mapy notatki i inne znajdźki, które wyjaśnią, co stało się z GRE. Ponadto w ramach aktywności pobocznych odkryją porzucone laboratoria i strefy kwarantanny.

Poruszono też kwestię Aidena, czyli głównego bohatera Dying Light 2. Smektała wyjaśnił, że na początku przygody mężczyzna jest już ukształtowaną postacią z własnymi celami i motywacjami. W toku zabawy śmiałek się rozwinie, na co wpłyną podejmowane przez użytkowników wybory.

Niektóre decyzje będą miały związek z opowiedzeniem się po stronie jednej z dwóch dużych frakcji w świecie gry - wojskowych lub ocalałych - przy czym wsparcie danej organizacji ma być nieuniknione. Zabraknie zaś opcji romansowania z postaciami niezależnymi.

Read this next