Ambitne Highrise City chce powtórzyć sukces Cities: Skylines

Nowa strategia ekonomiczna.

  • Highrise City to nowa strategia ekonomiczna od Deck13
  • Gra pozwoli zbudować olbrzymie metropolie
  • Premiera najpewniej w 2022 roku, na PC

Studio Deck13 zapowiedziało Highrise City na PC, czyli ambitną strategię ekonomiczną, w której zajmiemy się budowaniem metropolii - z tytułowymi drapaczami chmur na pierwszym planie.

Tytuł finansowany jest przez grant przyznany przez Epic Games, a za prace odpowiada niemieckie FourExo Entertainment, bazując na silniku Unreal Engine 4. W sklepie GOG w rubryce z datą premiery napisano „już wkrótce”, podczas gdy na Steamie widnieje „2022”, co wydaje się bardziej wiarygodne.

Twórcy zapowiadają „współczesne podejście do gatunku, wzbogacone o złożoną gospodarkę bazującą na surowcach”, co sugeruje, że zajmiemy się nie tylko budowaniem, ale będziemy musieli zadbać o zasoby - w stylu strategii ekonomicznych.

Maksymalna liczba mieszkańców naszej metropolii wyniesie milion wirtualnych osób, podczas gdy mapy będą miały wymiar nawet 194 kilometrów kwadratowych. Do tego pięć klas mieszkańców, 30 tys. budynków na miasto, czy 5 tys. pojazdów jednocześnie na ekranie.

Wspomnianych surowców ma być aż pięćdziesiąt, a rozgrywkę ułatwią - lub skomplikują - różne poziomy trudności. Nie zabraknie także drzewka technologicznego i badań naukowych.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami