Starfield od Bethesdy ukaże się szybciej, niż sądzono?

Podobno wykupiono już reklamy.

  • Microsoft wykupił podobno reklamy dla Starfield
  • Te mają zostać wyemitowane jeszcze w tym roku
  • To może sugerować nadchodzącą premierę produkcji

Kosmiczna produkcja Starfield od Bethesdy nie ma jeszcze daty premiery, lecz jeden z dobrze poinformowanych graczy sugeruje, że tytuł może ukazać się wcześniej, niż można było sądzić - być może jeszcze w tym roku.

Nick „Shpeshal Ed” Baker to jeden z dziennikarzy serwisu XboxEra. Jak ujawnił w niedawnym podcaście, Microsoft - właściciel studia - wykupił już podobno sloty reklamowe, z emisją zaplanowaną jeszcze na obecny rok.

1
Ujawniona niedawno grafika koncepcyjna Starfield

- Jeśli pomyśleć logicznie o tym, kiedy musieli kupić te reklamy, to było to podczas pandemii. Jeśli więc kupują reklamy, które mają być emitowane w tym roku, to muszą wiedzieć coś, czego my nie wiemy - spekulował, mając na myśli brak opóźnień w związku z globalnymi problemami z koronawirusem.

Inny ceniony insider ze świata gier - Jeff Grubb - częściowo poparł te słowa i napisał na Twitterze, że Microsoft chce podobno pokazać więcej na temat projektu jeszcze latem. Dodał jednak, że nie ma informacji na temat tegorocznej premiery.

Możliwe więc, że reklamy faktycznie wykupiono, lecz nie w związku z premierą, lecz pierwszym konkretnym pokazem - być możne na E3. W ostatnich latach cykl od zapowiedzi do premiery znacznie się jednak w przypadku Bethesdy skrócił - dla Fallout 4 wynosił pięć miesięcy.

Nadal nie wiemy, czym dokładnie będzie Starfield. Wcześniejsze przecieki sugerują jakąś formę kosmicznej produkcji, z akcją w perspektywie trzeciej osoby. Kilka dni temu w sieci pojawiła się grafika koncepcyjna pochodząca prosto z serwerów Bethesdy, przedstawiająca futurystyczne statki oraz zegarek.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami