Ruszają prace nad Alan Wake 2? Remedy rozbudziło nadzieje graczy

Projekt dla Epic Games.

  • Remedy wkrótce rozpocznie prace nad nowym projektem „AAA”
  • Gra powstaje dla Epic Games
  • Fani spekulują, że mowa o Alan Wake 2

Studio Remedy Entertainment poinformowało, że powstająca we współpracy z Epic Games gra klasy „AAA” już „wkrótce” wejdzie w fazę pełnoprawnej produkcji. Gracze mają nadzieję, że mowa o Alan Wake 2.

Wieści o planach deweloperskich przekazano wczoraj w komunikacie, koncentrującym się na wynikach finansowych z spółki Finlandii, notowanej na giełdzie w Helsinkach.

1
Czekamy na powrót Alana

„Gra AAA powstająca we współpracy z Epic Games wkrótce wejdzie w fazę pełnej produkcji, podczas gdy drugi, mniejszy projekt kontynuuje już na tym etapie” - napisano w komentarzu.

Informacje o tym, że mowa o Alan Wake 2, pojawiły się na początku kwietnia. Wtedy nieoficjalnie przekazał je Jeff Grubb z serwisu Venture Beat, świetnie zaznajomiony z przeróżnymi zakulisowymi doniesieniami ze świata gier wideo.

Jak wtedy zapewniał dziennikarz, projekt opublikuje właśnie Epic Games, planujące szersze wejście na rynek wydawniczy. Prawami do sequela zainteresowanych było podobno więcej podmiotów, lecz to EG zaoferował zapewne najlepsze warunki.

Remedy opracowuje obecnie jeszcze kilka innych projektów. We wspomnianym komunikacie giełdowym podano między innymi, że cały zespół odpowiedzialny dotychczas za Control zajmuje się nowymi pomysłami, z czego jeden ma być szczególnie „ekscytujący”.

Jest też dobiegająca końca współpraca nad kampanią fabularną dla strzelanki CrossfireX od Smilegate. W planach jest też darmowe, kooperacyjne Vanguard, które powinno trafić wkrótce do fazy zamkniętych testów.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami