Kampania wrześniowa w Polsce - gameplay ze strzelanki Land of War: The Beginning

Bitwa w okopach pod Mokrą.

  • Land of War: The Beginning to strzelanka osadzona w trakcie kampanii wrześniowej
  • W grze weźmiemy udział udział w różnych wydarzeniach z II wojny światowej
  • Opublikowano gameplay, który przedstawia bitwę z 2 września 1939 roku

Deweloperzy ze studia MS Games opublikowali gameplay z Land of War: The Beginning - strzelanki przedstawiającej pierwsze dni II wojny światowej, w tym wydarzenia z polskiej kampanii wrześniowej.

Film - pochodzący z wersji beta projektu - prezentuje pierwszą misję fabularną produkcji, rozgrywającą się 2 września 1939 roku. Wcielający się w Piotra Kowalskiego gracz trafia do okopów, które są zlokalizowane w pobliżu wioski Mokra.

Cele zadania obejmują między innymi odpieranie niemieckich żołnierzy oraz uratowanie przetrzymywanych przez wroga jeńców. Do tego konieczność wysadzenia należącej do przeciwnika artylerii.

Postać w walce używa broni znanej z II wojny światowej, choć w filmie pokazano sekwencję, gdy bohater eliminuje jednego z oponentów w walce wręcz. Tytuł nie oferuje automatycznej regeneracji zdrowia - rany leczymy apteczkami.

Twórcy strzelanki obiecują, że w trakcie rozgrywki weźmiemy również udział w bombardowaniu Wielunia i bitwie pancernej u boku Romana Orlika. Pozycja przedstawi zaś nie tylko kampanię wrześniową, ale i wydarzenia z lat 40.

Ponadto odblokujemy przedmioty kolekcjonerskie, w tym zaprezentowane w gameplayu filmy dokumentalne. Land of War: The Beginning zadebiutuje 27 maja na PC, a w późniejszym terminie pojawi się na Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami