Sony pracuje nad ponad 25 grami na PS5

Połowa projektów to zupełnie nowe marki.

  • Zespoły z PlayStation Studios pracują nad ponad 25 grami
  • Produkcje reprezentują rozmaite gatunki i są o odmiennej skali

Studia należące do Sony pracują obecnie nad ponad 25 grami zmierzającymi na PS5 - ujawnili przedstawiciele firmy.

Tak twierdzi Herman Hulst, który nadzoruje zespoły deweloperskie kontrolowane przez japoński koncern. W wywiadzie dla serwisu Wired podkreślił, że połowa z powstających aktualnie projektów to zupełnie nowe marki.

- Istnieje niesamowita różnorodność, wywodząca się z rozmaitych regionów świata. [Tworzone gry - dop. red.] Są małe i duże, a także reprezentują odmienne gatunki - przekonuje szef PlayStation Studios.

ratchet_clank_rift_apart_gry_sony
Najbliższym exclusivem PS5 jest Ratchet & Clank: Rift Apart

Przypomnijmy, że niedawno na PS5 zadebiutowało Returnal, a w czerwcu pojawi się Ratchet & Clank: Rift Apart. Artykuł serwisu Wired potwierdza zaś, że jeszcze w tym roku ukaże się Horizon Forbidden West. Zabrakło jednak wzmianki o następnym God of War.

Warto również zaznaczyć, że kilka tygodni temu Sony poinformowało o nawiązaniu współpracy z założonym przez Jade Raymond studiem Haven oraz tworzącym niezapowiedziany tytuł sieciowy zespołem Firewalk.

To nie wszystko, ponieważ w rozmowie ze wspomnianym Wired autorzy Kena: Bridge of Spirits - konsolowego exclusiva konsol PlayStation - z ekipy Ember Labs ujawnili, że pracują aktualnie nad swoim kolejnym projektem.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami