Resident Evil Village - makieta zamku: jak jej użyć

Flower Swords Ball.

W komnacie handlarza w zamku w Resident Evil Village zobaczysz zwracającą uwagę makietę zamku (1). Można przy niej użyć jakiegoś przedmiotu, lecz nic nie chce działać - trzeba zdobyć konkretny obiekt.

makietazamku0

Przedmiot niezbędny do uruchomienia makiety znajdziesz na piętrze, przed zejściem do fortepianu, w małym pokoiku (2), który oznaczamy na mapie.

makietazamku1

Kluczowy obiekt to kamienna kula - Flower Swords Ball. Leży w skrzynce (3) na krześle w rogu pomieszczenia. Zabieraj ją, a potem kontynuj rozgrywkę. Potem będziesz mógł już w dowolnej chwili użyć kuli przy makiecie.

makietazamku2

Podejdź do makiety i użyj przedmiotu (4), a rozpocznie się sekwencja zręcznościowej łamigłówki.

makietazamku3

Tak naprawdę nie jest to żadna zagadka, a raczej gra zręcznościowa. Musisz tak obracać stołem używając myszki lub analogów pada, by kula przejechała przez cały tor, a następnie wpadła do oświetlonego punktu (5).

makietazamku4

Tak naprawdę trudność występuje tylko na samym końcu toru, bo w podłożu są tam dziury, w które kula może wpaść. Trzeba tylko odpowiednio manewrować całą makietą.

Kiedy ci się uda, otrzymasz wielki czerwony kryształ, który sprzedaż u Duke'a za 8 tysięcy Lei.

Więcej porad:

Spis treści: Resident Evil Village - Poradnik, Solucja