Days Gone na PC bez ray tracingu i DLSS

Techniczne szczegóły.

Days Gone już 18 maja zadebiutuje na PC. Znamy już wymagania sprzętowe gry, ale teraz twórcy podali więcej szczegółów odnośnie technicznej warstwy komputerowej wersji gry.

Z oficjalnej listy pytań i odpowiedzi dowiadujemy się, że zabraknie obsługi ray tracingu czy techniki DLSS od Nvidii. Bend Studio potwierdza też, że nie będzie możliwości przeniesienia zapisów z PS4 lub PS5 na PC, więc wszyscy rozpoczną przygodę od nowa.

Nie zabraknie natomiast szerokiego wachlarza ustawień graficznych. Twórcy opublikowali zrzut ekranu z menu:

dg8

Pojawi się między innymi skalowanie renderingu i rozmycie w ruchu, a także możliwość ustawienia jakości mnóstwa elementów, jak oświetlenia, chmur i mgły, geometrii, listowia, cieni czy tekstur.

Zgodnie z preferencjami gracze ustawią też FOV, czyli pole widzenia, które maksymalnie wyniesie 100 stopni.

Gra obsługuje wszystkie popularne kontrolery, w tym DualSense, ale można też skorzystać z klawiatury i myszy, a dodatkowo przypisać przyciski wedle uznania.

Potwierdzono też informacje, które poznaliśmy wcześniej - obsługę ultrapanoramicznych monitorów i odblokowaną liczbę klatek na sekundę.

Na koniec przypomnijmy, że gra zadebiutuje na Steamie i Epic Games Store.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami