Resident Evil Village - powrót do wioski z zamku

Docieramy z powrotem do wioski.

Na tej stronie dowiesz się, jak w Resident Evil Village wrócić do wioski, by dotrzeć do domu z czerwonym dachem, po tym jak opuściłeś zamek i pokonałeś Lady Dimitrescu.

120

Kiedy zmutowana Alcina Dimitrescu w końcu polegnie, wstań, podejdź do Dirty Flask (1) i podnieś przedmiot. Wówczas wrota otworzą, a ty będziesz mógł wyjść na zewnątrz.

121

Przeszukaj dom po prawej stronie (2), gdzie znajdziesz między innymi maszynę do pisania. Kiedy zbierzesz wszystkie wartościowe przedmioty, podejdź do wrót (3) i strzel z pistoletu w kłódkę.

122

Ciemnym korytarzem dotrzesz do pomieszczenia, w którym spotkasz tajemniczą staruszeczkę. Po zakończeniu rozmowy, wyciągnij z pudełka (4) klucz: Winged Key i za jego pomocą otwórz drzwi, na których widnieje znak skrzydeł.

Wejdź po schodach na górę, użyj dźwigni, a wydostaniesz się na znowu na zewnątrz. Idź dalej ścieżką, aż dotrzesz do mostu, a potem aż dotrzesz do kolejnych drzwi ze skrzydłami. Przeszukuj pomieszczenia, które będziesz mijał, by zebrać cenne przedmioty. Jednocześnie uważaj na wrogów, którzy staną na twojej drodze.

Kiedy przekroczysz drzwi, dotrzesz na plac, gdzie spotkasz handlarza Duke'a, który wyjaśni ci, że twoje poszukiwania Rose wcale nie były bezowocne. Ethan bowiem trzyma w rękach część swojej córki (Head Flask, czyli naczynie, w którym znajduje się głowa).

Twoim kolejnym celem jest podróż do domu z czerwonym kominem.

Następnie: Resident Evil Village - dom z czerwonym dachem, Four-Winged Key

Spis treści: Resident Evil Village - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil Village - boss: Lady Dimitrescu