Zapowiedziano darmowe The Division Heartland

Na PC i konsole.

  • Powstaje gra Free to Play w uniwersum The Division
  • Premiera na przełomie 2021 i 2022 roku
  • Ujawniono też mobilną odsłonę cyklu

Ubisoft ujawnił The Division: Hearthland - darmową grę w świecie serii sieciowych strzelanek. Produkcja ukaże się na przełomie 2021 i 2022 roku na PC, konsolach i usługach w „chmurze”.

Szczegółów na temat projektu nie ujawniono zbyt wiele. Twórcy obiecują jednak, że to samodzielny tytuł, niewymagający do zabawy znajomości poprzednich części serii. Akcję osadzono w nowej lokacji, a pozycja zaoferuje „świeże spojrzenie” na uniwersum.

the_division_heartland
The Division Heartland to gra Free to Play

Na stronach serii The Division można zapisać się do testów gry - należy wybrać preferowaną platformę sprzętową (do wyboru są PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One) oraz zalogować na konto Ubisoftu. Za produkcję odpowiada studio Red Storm.

Poinformowano jednocześnie, że trwają też prace nad mobilną odsłoną cyklu. Nie przedstawiono jednak żadnych detali - szczegóły francuski wydawca ujawni w późniejszym terminie.

the_division_projekty
Wszystkie projekty ze świata The Division

Przypomniano także, że powstaje nowa zawartość do The Division 2 - dodatki zaoferują zupełnie nowy dla serii tryb rozgrywki i niedostępne wcześniej sposoby rozwoju postaci. To nie wszystko, ponieważ przygotowywany jest film na podstawie sieciowych strzelanek z Jessicą Chastain i Jakiem Gyllenhaalem w obsadzie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami