"To nasza wina". Epic przeprasza Ubisoft za wpadkę z The Division 2

Ujawnia korespondencja.

  • W maju 2019 roku poprzez EGS masowo dokonywano nieuczciwych transakcji dotyczących The Division 2
  • Oszuści kupowali grę kradzionymi kartami kredytowymi i sprzedawali
  • Za problemy prezesa Ubisoftu przeprosił szef Epic Games

Przedstawiona w ramach trwającego sporu sądowego między Epic Games a Apple korespondencja ujawnia, że pierwsza z firm przeprosiła Ubisoft za problemy związane z The Division 2.

Z treści e-maila adresowanego do szefa francuskiego wydawcy - Yvesa Guillemota - wynika, że w maju 2019 roku ponad 70 procent związanych ze wspomnianą strzelanką transakcji, które dokonywano za pośrednictwem Epic Games Store, było „nieuczciwych”.

the_division_2_egs
The Division 2 to pierwszy duży exclusive Ubisoftu na Epic Games Store

„Drogi Yvesie, piszę, aby przeprosić za niedociągnięcia naszego sklepu i naszej integracji z Uplay” - napisał szef Epic Games, Tim Sweeney, w wiadomości datowanej na 11 maja 2019 roku, cytowanej przez serwis Kotaku.

epic_ubi_korespondencja
Mail wysłany do szefa Ubisoftu

„W ciągu ostatnich 48 godzin wskaźnik nieuczciwych transakcji związanych z The Division 2 przekroczył 70 procent i zbliżył się do 90 procent. Wyrafinowani hakerzy tworzyli konta Epic, kupowali gry Ubisoftu kradzionymi kartami kredytowymi, a następnie sprzedawali połączone z Uplay profile szybciej niż byliśmy w stanie je wyłączać” - wyjaśniał menedżer.

Sweeney zwracał również uwagę, że to „niezwykła sytuacja”, ponieważ odsetek „nieuczciwych transakcji” w przypadku innych tytułów oferowanych w Epic Games Store był wówczas znacznie niższy i wynosił jedynie 2 procent (1 procent w kontekście Fortnite).

„Aby temu zapobiec, wyłączamy możliwość kupowania gier Ubisoftu. Dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić usługę tak szybko, jak to możliwe (…) To najprawdopodobniej zajmie co najmniej dwa tygodnie” - dodał menedżer. „Wina leży całkowicie po stronie Epic, a wszystkie minimalne gwarancje przychodów pozostają bez zmian. Przepraszam za kłopot” - podsumował.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami