Returnal - skrzynia za kratą: jak odblokować

Otwarcie kraty.

Już w pierwszym biomie w Returnal szybko natkniemy się na coś, co zwróci naszą uwagę - to skrzynia za kratą. Z początku może wydawać się nam, że dostęp do skrzyni jest zablokowany, być może do późniejszych etapów gry. Nic bardziej mylnego.

Napotkamy więc taki widok - drzwi za kratami (1), a za nimi skrzynia. By się do niej dostać, wystarczy znaleźć mechanizm otwierający. Co więcej, możemy go używać od samego początku gry.

kraty1

Problem w tym, że trzeba się rozejrzeć. Naturalnie szukamy przełączników na niższym poziomie, a przełączniki, w które należy strzelić, zawsze znajdują się wyżej, najczęściej przy suficie.

Przełącznik (2) ma wystające, żółte światełko. Za każdym razem jest taki sam.

kraty2

Gdy w niego strzelisz, z dowolnej broni, krata otworzy się. Możesz podejść i zabrać łup. To zawsze normalne skrzynie, a nie uszkodzone. Czasem tylko zaczną w twoją stronę sięgać dziwne pnącza - nie stój więc przy skrzyni za długo. Zabieraj przedmiot i wycofaj się.

Spis treści: Returnal - Poradnik, Solucja