Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowe Fable powstaje na silniku Forzy

Pojawią się zmienne pory roku?

Nowe oferta pracy od Microsoftu potwierdza, że gra Fable powstaje na silniku wykorzystywanym w grach z cyklu Forza Motorsport i Forza Horizon. Do tej pory deweloperzy ze studia Playground Games nie ujawnili, z jakiej technologii korzystają.

Ogłoszenie dotyczy co prawda posady w Turn 10 Studios jednak w opisie wyraźnie zaznaczono, że wspomniany silnik napędza nowe Fable.

„Chcesz mieć duży wpływ na trzy wysokobudżetowe tytuły związane z dwoma markami Xboksa? ForzaTech to silnik i narzędzia, które stanowią podstawę Forzy Motorsport i Forzy Horizon. Stale dodajemy nowe funkcje, jak ray tracing, ale wzbogacamy też możliwości silnika, by wspierał nowe RPG w otwartym świecie - Fable”.

Cover image for YouTube videoFable - Official Xbox Series X Announcement Trailer

O nowym Fable nie wiadomo zbyt wiele. Grę zapowiedziano oficjalnie w lipcu 2020 roku, choć plotki na temat produkcji pojawiały się już 2-3 lata wcześniej.

Tytuł od Playground Games nie ma jeszcze daty premiery. Wiadomo tylko, że zaoferuje otwarty świat. To najprawopodobniej reboot cyklu, a nie kolejny sequel. Gracze spodziewają się, że wykorzystanie silnika ForzaTech pozwoli wprowadzić do gry między innymi zmienny cykl pór roku - jak w Forza Horizon 4.

Za starsze odsłony serii Fable odpowiadało studio Lionhead, którego współzałożycielem był Peter Molyneux. Firma została jednak zamknięta w 2016 roku po problemach z produkcją kooperacyjnego Fable Legends.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze