Returnal - poziom trudności: jak zmienić

Co robić, gdy gra jest za trudna.

Choć Returnal nie oferuje klasycznego podziału na poziomy trudności i jesteśmy zdani na wyzwania z góry określone przez twórców, to istnieje sposób na ułatwienie sobie przygody - zwiększenie asysty celowania.

Na tej stronie znajdziesz też inne wskazówki, które dodatkowo zwiększą swoje szanse na przetrwanie.

Na tej stronie:

Pomoc w celowaniu w Returnal

Podstawowym sposobem na obniżenie poziomu trudności Returnal jest włączenie i zwiększenie pomocy w celowaniu.

Aby to zrobić, naciśnij przycisk Options na padzie, a potem wejdź w Ustawienia. W sekcji rozgrywka znajdziesz Pomoc w celowaniu (1). Ustaw ją na wysoką.

returnal_poziom_trudnosci_1

Asysta działa zarówno przy strzelaniu „z biodra”, czyli bez przymierzenia, jak i w trakcie dokładniejszego celowania. Dzięki tej opcji możesz bardziej skupić się na omijaniu pocisków wystrzeliwanych w Selene i prowadzić przy tym ciągły i celny ostrzał.

Obniżenie poziomu trudności - dodatkowe wskazówki

Jest jeszcze kilka informacji, które powinieneś poznać, jeśli gra jest dla ciebie zbyt trudna:

returnal_poziom_trudnosci_2
  • Walcząc z trudnymi przeciwnikami, wybiegnij do sąsiedniego pomieszczenia i używaj drzwi jako osłony. Przeciwnicy nie mogą przez nie przejść, więc będą czekać przy wrotach z drugiej strony. Podejdź do drzwi, by się otworzyły, wykonaj kilka strzałów, a następnie odejdź, by się zamknęły. Powtarzaj proces, aż pozbędziesz się wrogów
returnal_poziom_trudnosci_3
Gdy zrobisz zryw (unik) w stronę przeciwną do drzwi, nie tylko unikniesz pocisków, ale też natychmiast zamkniesz wrota
  • Walcząc z bossami, najlepiej prowadź ciągły ostrzał bez przymierzania, trzymając przeciwników na środku ekranu (dzięki wspomaganiu celowania ostrzał będzie celny) i skup się na omijaniu pocisków
returnal_poziom_trudnosci_4
Trzymaj bossa na środku ekranu, pozostawaj w ruchu i nie puszczaj spustu podczas ostrzału

Więcej porad:

Spis treści: Returnal - Poradnik, Solucja