Returnal - cel: Znajdź sposób, by sterować platformą obcych

Odblokowanie translokatorów.

Świat Returnal jest za każdym razem generowany po części losowo. Co prawda niektóre obszary w krainie Zarośnięte Ruiny się powtarzają, ale zawsze są ze sobą inaczej połączone, znajdziemy w nich często inne przedmioty i wrogów. Dlatego też niemożliwe jest dokładne opisanie przejścia gry.

W prawym górnym rogu ekranu widzimy jednak często główne, ogólne cele, które nakierują nas na właściwą ścieżkę. Tutaj opiszemy drugi z nich, który pojawi się niedługo po tym, jak znajdziesz źródło sygnału. Chodzi o sterowanie platformą obcych (1).

celplatforma1

Cel ten pojawi się, gdy pierwszy raz znajdziesz translokator. To właśnie ten element gra określa mianem „platformy obcych”.

Nie da się wskazać konkretnej drogi do przedmiotu, który musisz zdobyć. Po prostu podążając dalej i odkrywając nowe przejścia, trafisz w końcu do większej komnaty z sarkofagiem (2) końcu.

celplatforma2

Kiedy się zbliżysz, podłoga się zapadnie i spadniesz na niższy poziom. Nie da się temu zapobiec. Na szczęście nie ma tu żadnych wrogów, tylko nieżywy obcy (3). Podejdź do niego i wciśnij trójkąt.

celplatforma3

Bohaterka zdobędzie teraz nowy przedmiot stały, który pozwala korzystać ze wszystkich translokatorów. Obróć się i użyj tego w komnacie, by wrócić na górę. To wszystko. Idź do pierwszego odkrytego translokatora (z pierwszego screena) i użyj go, by kontynuować eksplorację. Kolejny cel pojawi się za jakiś czas, gdy trafisz na czerwoną zaporę podczas dalszej eksploracji.

Następnie: Returnal - cel: Znajdź sposób, by zniszczyć zapory obcych

Spis treści: Returnal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Returnal - cel: Zbadaj źródło sygnału