Returnal - cel: Wejdź na szczyt góry

Walka z kosmitą i droga w budynku.

Kiedy dotrzesz do podnóża góry w drugim biomie w Returnal (czyli na Karmazynowych Pustkowiach) i wejdziesz do budowli, cel się zaktualizuje. Tutaj opiszemy, jak kontynuować przygodę, ale jak zawsze zaznaczamy, że obszary i kolejne pokoje są układane losowo za każdym podejściem, więc wskazanie dokładnej drogi nie jest możliwe.

Choć obszary są dobierane losowo, to w tym przypadku pierwszy zawsze jest bardzo podobny. To wielka komnata z półką na kolumnach (1) pośrodku pomieszczenia.

wejdz1

Kiedy wejdziesz to tego pomieszczenia po raz pierwszy w grze, uruchomi się krótka scenka, która wprowadzi nowy rodzaj wroga. To szybki i zwinny kosmita (2), którego najlepiej trzymać na dystans. Potafi zadawać szybkie ciosy w zwarciu.

wejdz2

Po walce - możliwe też, że pojawią się inni wrogowie - musisz zacząć iść do góry. By dotrzeć do korytarzy i pomieszczeń wspinających się wzwyż, ku szczytowi, musisz wskoczyć na platformę pośrodku sali i przeskoczyć z niej ku wyjściu. Uważaj na energię, którą rozprowadza urządzenie (3) na środku platformy. Nie da się go zniszczyć.

wejdz3

Dalej już standardowo - musisz po prostu przemierzać kolejne lokacje, pokonując wrogów i zbierając przedmioty. Kieruj się zawsze przez prostokątne, zaznaczone na jasnoniebiesko drzwi, a w końcu trafisz do celu. Zobaczysz translokator na szczycie schodów (4), już na zewnątrz ruin.

wejdz4

Kiedy go użyjesz, przeniesiesz się do obszaru, skąd wejdziesz na arenę. Musisz tam pokonać bossa. Cel się zaktualizuje.

Spis treści: Returnal - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Returnal - cel: Dotrzyj do podnóża góry