Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Powstaje symulator destrukcji od projektanta Red Faction Guerrilla

Zabawa w burzenie.

Radiangames to studio założone przez Luke'a Schneidera - głównego projektanta technicznego Red Faction Guerrilla. Pierwszy tytuł niezależnego zespołu to gra o demolowaniu budynków.

Główne założenia Instruments of Destruction to konstruowanie własnych ciężkich pojazdów i używanie ich do niszczenia różnych struktur, a przy okazji także całego otoczenia.

Zobacz na YouTube

Twórcy zaznaczają, że zaimplementowali do gry zaawansowany system fizyki obiektów, którego częścią są też rośliny, kamienie, skały czy ziemia pod budynkiem czekającym na destrukcję.

Wraz z postępami gracze odblokują nowe części do pojazdów. Pozwoli to instalować na przykład obrotowe piły czy inne ruchome elementy, by w jeszcze bardziej kreatywny sposób podchodzić do wyburzania. System składania maszyn oferuje pełną dowolność co do kształtów, części i rozmiarów.

Gra zaoferuje szereg wyzwań, każde z opcjonalnymi celami do wykonania. Instruments of Destruction zadebiutuje przed końcem roku na PC - na początku w dziale Wczesnego Dostępu. Pozostanie w nim około roku.

Cykl Red Faction jest znany przede wszystkim ze względu na zaawansowany system zniszczeń budynków i terenu. Guerrilla także stawiało mocny nacisk na ten właśnie aspekt.

Read this next