Resident Evil 4 VR - szczegóły i spojrzenie na gameplay

Oczami Leona.

Podczas pokazu Oculus Gaming Showcase zaprezentowano gameplay z Resident Evil 4 VR. Podano też kilka nowych szczegółów na temat tego, jak przystosowano horror do wirtualnej rzeczywistości.

Konkretna prezentacja rozgrywki rozpoczyna się w 6 minucie i 45 sekundzie poniższego materiału.

Nowa wersja klasycznego horroru akcji to więcej niż zwykły port. Deweloperzy zaimplementowali sterowanie typowe dla wielu produkcji VR - co oznacza, że różne obiekty możemy chwytać, faktycznie sięgając po nie dłonią. W taki sposób otworzymy na przykład szuflady. Możliwe jest także trzymanie w dwóch dłoniach różnych broni jednoręcznych.

Perspektywa FPP zmusiła też twórców do przerobienia wykorzystywanych materiałów graficznych. Przemodelowano lub zaprojektowano na nowo w sumie ponad 4500 tekstur.

Armature Studio skupiło się także na dopracowaniu warstwy dźwiękowej, by trójwymiarowy, przestrzenny system audio pozwalał dokładnie orientować się, z której strony nadchodzą przeciwnicy.

Resident Evil 4 VR debiutuje w tym roku, wyłącznie na urządzeniu Oculus Quest 2.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami