Outriders - jak przerywać umiejętności wroga

Przerywanie ataków specjalnych.

Podstawowi wrogowie w Outriders po prostu atakują nas bronią palną lub pazurami, ale nawet wśród nich znajdą się tacy, którzy co jakiś czas użyją specjalnych, mocniejszych zdolności ofensywnych.

Trzeba pamiętać, że takie zdolności możemy przerywać.

Należy tylko wyposażyć odpowiednią umiejętność. To znaczy taką, której cechą jest przerywanie (1). Jest to zawsze zaznaczone w opisie umiejętności, który czytamy na ekranie dobierania zdolności.

przerywanie1

Takiej umiejętności - oczywiście wyposażonej do jednego z trzech slotów - należy użyć wtedy, kiedy wróg aktywuje swoją umiejętność specjalną. Jest to zawsze sygnalizowane żółtym paskiem (2) z nazwą zdolności i postępem ładowania.

przerywanie2

Nie wszystkie zdolności warto przerywać. Czasem bossowie używają kilku - musisz zorientować się, która jest najbardziej niebezpieczna i warta przerwania. Twoje zdolności przerywające zawsze mają bowiem cooldown, a więc czas, który musi minąć, by użyć ich ponownie.

Następnie: Outriders - czy można grać offline

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - podpalenie, jak ugasić płomienie