Outriders - jak zdobywać legendarne (żółte) bronie

Najcenniejszy loot.

Legendarna broń oznaczona jest w Outriders żółtym (złotym) kolorem. Minie trochę czasu, zanim zdobędziemy pierwsze przedmioty tego typu - to najlepszy rodzaj broni w całej grze.

Co ważne - poza jednym wyjątkiem, który opisujemy niżej, nie ma żadnego sposobu na zdobycie gwarantowanej legendarnej broni. Wszystko zależy od szczęścia, choć możemy temu szczęściu pomagać.

Jakość przedmiotów, które wypadają z wrogów, zależy bowiem od poziomu świata. Im wyższy, tym większa procentowa szansa na to, że zdobędziemy właśnie legendarny oręż.

Z poziomami świata wiążą się też cztery gwarantowane bronie legenadrne. Po jednej zdobędziemy za odblokowanie 12, 13, 14 i 15 poziomu świata. To jedyny przypadek, gdy musimy osiągnąć konkretny cel, by dostać żółtą broń w nagrodę. Oczywiście odblokowanie tych poziomów nie jest łatwe - szczególnie tych najwyższych.

Outriders_legendary_weapons_list_guide__amber_vault

Poza tym, należy pamiętać:

  • Broń legendarna zaczyna wypadać tak naprawdę od 5-6 poziomu świata
  • Bossowie mają większą szansę na wydropienie legendarnego przedmiotu
  • Możesz powtarzać questy poboczne - nagrody są w nich generowane losowo
  • Przedmioty legendarne nie wypadają ze skrzynek

W grze istnieje opcja zwiększania poziomu rzadkości broni, lecz maksymalnie możemy zwiększyć broń niebieską do poziomu fioletowego (rzadki do epickiego). Fioletowej broni nie zamienimy w żółtą.

Następnie: Outriders - automatyczny loot, podnoszenie przedmiotów

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - skrytka: przenoszenie przedmiotów między postaciami