Pokemon Go - zapraszanie, Invite: jak korzystać z Referral Code

Lista nagród.

Tzw. program Referral w Pokemon Go powstał, by doświadczeni gracze mogli zaprosić nowe osoby do świata gry oraz by przekonać byłych fanów gry do powrotu.

Dzięki zapraszaniu za pośrednictwem tzw. Referral Code, zarówno osoba zapraszana, jak i zapraszający, otrzymają nagrody, zachęcające do wzięcia udziału w programie.

System Referral jest dostępny dla każdego gracza na świecie - poniżej znajdziesz jego szczegóły i opis działania.

Na tej stronie:

Czym jest Referral Program - zapraszanie w Pokemon Go

Program Referral skierowano do nowych graczy Pokemonów Go oraz osób, które nie grały w produkcję co najmniej od 90 dni.

Po zakończeniu testów w Australii, program jest dostępny dla graczy na całym świecie.

Pokemon_Go_Referral_Program

System działa tak, że kiedy przekażesz komuś twój Referral Code, zarówno ty, jak i ta osoba otrzymacie specjalne nagrody.

Jeśli chcesz jednak uzyskać dostęp do tych nagród, musisz upewnić się, że ty i osoba zapraszająca jesteście przyjaciółmi (Friends) w grze do czasu, kiedy odblokujecie wszystkie pożądane bonusy.

6 kwietnia 2021 roku maksymalna liczba przyjaciół w Pokemon Go została zwiększona do 400, więc to dobra okazja do zyskania kilku dodatkowych Friends.

Z programem Referral wiąże się też dedykowany temu systemowi medal zatytułowany Friend Finder.

Jak używać Referral Code

Aby skorzystać z systemu, musisz podać nowemu lub powracającemu graczowi swój unikalny Referral Code. Aby go zobaczyć, wejdź na listę znajomych, a następnie wybierz przycisk Invite.

Korzystając z przycisków Copy lub Share, możesz łatwo skopiować kod lub podzielić się nim.

Pokemon_Go_Referral_13
Pokemon_Go_Referral_3

Powracający gracze mogą wprowadzić kod przez menu przyjaciół, a potem skorzystać z nagród.

Nowi gracze mogą skorzystać z kodu podczas procesu zakładania konta albo - standardowo - poprzez menu przyjaciół, gdy już uruchomią grę. Mają na to tylko 72 godziny od założenia konta.

Jeśli jesteś nowym graczem, zalecamy skorzystanie z kodu podczas rejestracji, bo zaoszczędzisz dzięki temu czas.

Pokemon_Go_Referral_4
Pokemon_Go_Referral_8
Używanie kodu przez nowego gracza

Kiedy nowy lub powracający gracz użyje kodu, zapraszający musi zaakceptować prośbę o dodanie do znajomych przez zapraszanego, by odblokować nagrody. Aby odblokować wszystkie bonusy, musicie pozostać Friends do czasu zakończenia pozostałych wyzwań.

Kiedy dodacie się do znajomych, będziecie mogli znaleźć zadania i nagrody na liście przyjaciół.

Pokemon_Go_Referral_1
Pokemon_Go_Referral_2
Program Referral z perspektywy zapraszanego i zapraszającego

Tylko zapraszany gracz może ukończyć podane zadania, jako że są one zaprojektowane tak, by zachęcić go do próbowania nowych mechanik. Obaj gracze otrzymują jednak nagrody za realizację celów.

Zaproszony gracz otrzyma również 100 PokeBalli za użycie kodu, co jest świetnym startem przygody w Pokemon Go. Zapraszający otrzyma z kolei 50 Stardust.

Nagrody za zapraszanie

Za korzystanie z programu Referral otrzymasz liczne nagrody - zarówno jeśli jesteś zapraszającym, jak i zapraszanym graczem.

Nagrody zostaną przyznane, kiedy zaproszony gracz wykona konkretne zadania wymienione na liście znajomych.

Pokemon_Go_Players

Aby odebrać nagrody, musisz odwiedzić stronę konkretnego przyjaciela na liście znajomych. Tylko zaproszony gracz będzie jednak widział postęp w wyzwaniach - zapraszający musi po prostu od czasu do czasu odwiedzać stronę znajomego, by zobaczyć, czy nie ma nowych bonusów do odebrania.

Oto lista nagród za korzystanie z programu zapraszania:

ZadanieNagroda dla zaproszonegoNagroda dla zapraszającego
Wykluj 3 jajka 1x Rare Candy Spotkanie z Galarian Farfetch'd
Złap 50 Pokemonów 1x Super Incubator Spotkanie z Darumaką
Pokonaj 3 Team Go Rocket Grunts Spotkanie z Charizardem Spotkanie z Charizardem
Wygraj 3 Raidy Spotkanie z Laprasem 1x Premium Battle Pass
Pokonaj Lidera Team Go Rocket 50x Mega Charizard Energy 50x Mega Charizard Energy
Wykluj 20 jajek Spotkanie z Chansey Spotkanie z Deino
Trade (wymień) 5 Pokemonów 10x Pidgey sticker 10x Pidgey sticker
Wygraj Raid 1 Premium Battle Pass Spotkanie z Bagonem
Dodaj 2 nowych przyjaciół 10x Pikachu sticker 10x Pikachu sticker
Purify (oczyść) 20 Shadow Pokemonów 5x Premium Battle Pass 10x Rare Candy
Ewoluuj 100 Pokemonów Spotkanie z nieznanym Pokemonem 1x Super Incubator
Stań się Ultra Buddy z Pokemonem 3x Super Incubator 5x Super Incubator
Wykonaj 25 zadań Field Research task 3x Premium Battle Pass 1x Incense
Stań się Great Buddy z Pokemonem 5 Rare Candy Spotkanie z nieznanym Pokemonem
Odwiedź PokeStopy 30 dni z rzędu Spotkanie z nieznanym Pokemonem Spotkanie z nieznanym Pokemonem

Następnie: Pokemon Go - Mewtwo: jak pokonać, kontry i słabe strony

Spis treści: Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki

Poprzednio: Pokémon Go - Cresselia: kontrowanie, słabości i ataki