Outriders - zadania poboczne, jak znaleźć

Dodatkowe misje.

Outriders oferuje dobrze przemyślany system poziomu trudności, dzięki któremu możemy grać tak, jak chcemy. Możemy więc skupić się tylko i wyłącznie na głównej fabule, przechodząć tylko główne zadania.

Gra oferuje też jednak sporo misji pobocznych, które czasem można przeoczyć. Niektóre są bowiem dostępne nie w bazie czy w obozie lub mieście (czyli nie w hubach z handlarzami, postaciami niezależnymi itp.), lecz po prostu w świecie gry, w strefach z walką i eksploracją.

Zwracaj więc uwagę na żółte wykrzykniki, które mogą pojawić się na minimapie (1), a gdy zbliżysz się do celu, zobaczysz te znaki także nad wejściami (2) do obszaru z daną misją poboczną.

misje1

Zadania tego typu polegają najczęściej na zdobyciu jednego przedmiotu albo pokonaniu wrogów.

Kiedy pobierzesz misję poboczną z obozu / bazy (bonusowe misje często odblokowują się po ukończeniu zadania głównego), możesz zajrzeć na mapę. Małymi żółtymi ikonkami (3) oznaczane są tam miejsca, do których musisz się udać.

misje2

Pamiętaj też, że niektóre misje wymagają powrotu do zleceniodawcy, więc dokładnie czytaj opisy zadań. Nie chcesz przecież przegapić nagrody i dodatkowego doświadczenia.

Następnie: Outriders - jak wrócić do poprzedniego miasta

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - kapitan: jak pokonać, ataki i cechy