Oddworld: Soulstorm zadebiutowało z poważnymi błędami

Wyeliminuje je pierwsza łatka.

  • Dodatkowe testy ujawniły problemy w Oddworld: Soulstorm
  • Twórcy pracują już nad aktualizacją

Platformowe Oddworld: Soulstorm zadebiutowało dzisiaj - 6 kwietnia - na PC, PlayStation 4 i PS5. Jednocześnie twórcy poinformowali o błędach, które mogą uniemożliwić kontynuowanie rozgrywki.

Szczegóły znalazły się w tekście, jaki recenzenci otrzymali wczoraj wraz z kopiami gry. „Podczas testów w świąteczny weekend natknęliśmy się na przypadki, gdy Abe blokuje się w niekończącej się animacji spadania” - ostrzegają deweloperzy ze studia Oddworld Inhabitants.

Jak wyjaśniają twórcy, do sytuacji dochodzi, gdy jedna akcja - skakanie, spadanie, śmierć - jest przerywana przez inną, zanim upłynie jedna klatka obrazu. Rozwiązaniem jest obecnie wczytanie wcześniejszego zapisu rozgrywki.

Jest też inny błąd, dotykający wyłącznie konsol PlayStation 4 i PS4 Pro. Sprawia, że gracze „wyrzucani” są na ekran startowy. Deweloperzy zapewniają, że już wkrótce gotowa powinna być łatka zajmująca się oboma problemami.

Oddworld: Soulstorm stanowi „nowe spojrzenie” na klasyczne Oddworld: Abe's Exoddus z 1998 roku. Gra już od dzisiaj dostępna jest dla abonentów PlayStation Plus bez dodatkowych opłat.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami