Fortnite - wyzwanie: Zbierz Odbijajka ukryte w różnych miejscach mapy

Jak zrobić, etapy i nagrody.

Jedno z wyzwań 6. sezonu 2. rozdziału Fortnite wymaga od graczy znalezienia Odbijajek ukrytych na mapie Fortnite. Zadanie będzie dostępne tylko przez tydzień, począwszy od 1 kwietnia.

Jeśli uda ci się znaleźć wymaganą liczbę jajek, to odblokujesz nowy, tematyczny zbierak. Samo zadanie podzielone jest na pięć etapów. Każdy wynagrodzi cię punktami doświadczenia, które pomogą ci osiągać kolejne poziomy Karnetu Bojowego.

Na tej stronie:

Odbijajka w Fortnite - mapa

Odbijajka znajdują się na całej długości mapy Fortnite. Szukając ich, omijaj główne punkty wyspy, a skup się na polach pomiędzy lokacjami.

Fortnite_Eggs_1

Na szczęście jajka pojawiają się w tych samych miejscach, więc możesz po prostu brać udział w kolejnych meczach i odwiedzać te same lokacje, by systematycznie zbierać jajka.

Oto kilka lokacji, które znaleźliśmy:

Fortnite_Season_6_Eggs

Każda z tych lokacji mieści od dwóch do trzech jajek, więc jeśli będziesz poruszał się szybko, to możesz ukończyć przynajmniej jeden etap zadania w trakcie jednego meczu.

Jeżeli w danym miejscu nie masz już Odbijajek, oznacza to, że zjadł je już inny gracz.

Fortnite_Eggs_2

Jak zebrać odbijajka

Kiedy już znajdziesz jajka, musisz je zebrać, by poczynić postępy w Legendarnym wyzwaniu. Są na to dwie metody.

Pierwsza to po prostu zjedzenie jajek wprost z ziemi. Zapewni ci to nieco pancerza, a także sprawi, że przez pewien czas będziesz wyżej skakał.

Fortnite_Eggs_7
Fortnite_Eggs_10
Jajka zazwyczaj są w zbiorowiskach

Druga metoda to po prostu podniesienie jajek i dodanie ich do ekwipunku. To również liczy się jako zebranie, a ponadto pozwoli ci zachować jajka na później.

Etapy i nagrody

„Zbierz Odbijajka ukryte w różnych miejscach mapy” to Legendarne zadanie, co oznacza, że jest dostępne tylko przez tydzień, ma pięć etapów i jest rekomendowane dla 4-osobowych grup graczy. Jeżeli będziesz grał w grupie, to będziecie dzielić postępy.

Misja jest dostępna do czwartku, 8 kwietnia, do godziny 4:59 nad ranem.

Za wykonanie zadania otrzymasz nie tylko PD, ale też zbierak o nazwie Tactical Quaxes.

Fortnite_Eggs_4

Poniżej pięć etapów zadania, wraz z nagrodami:

  • 10 jajek - 35000 PD i Tactical Quaxes
  • 20 jajek - 24500 PD
  • 30 jajek - 24500 PD
  • 40 jajek - 24500 PD
  • 50 jajek - 24500 PD

Następnie: Fortnite - tworzenie i ulepszanie broni: Prowizoryczne, Pierwotne, Klasyczne

Spis treści: Fortnite - sezon 6: poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fortnite - sezon 6: bossowie, przeciwnicy