Assassin's Creed Valhalla - wyposażenie: Wincestre (Anglia)

Szpon Suttunga, wielki hełm tana, płaszcz tana, spodnie mentora.

Region Wincestre to co prawda jeden z mniejszych terenów w Assassin's Creed Valhalla, skrywa jednak aż cztery elementy wyposażenia - szpon Suttunga, wielki hełm tana, płaszcz tana i spodnie mentora. Z tej strony dowiesz się gdzie szukać tych przedmiotów i jak je zdobyć.

Wyposażenie #1 - Szpon Suttunga

Poszukiwania pierwszego przedmiotu rozpocznij w zachodniej części Wincestre (1). Na miejscu znajdziesz zejście do podziemi (2). Wejdź do środka i wskocz do wody. Przepłyń do dalszej części jaskini, gdzie na wodzie będą unosić się wiklinowe kosze.

847_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Zanurkuj jeszcze raz i płyń w kierunku południowym. Odbij teraz w lewo i płyń w dół (3) korytarza. Dopłyń do jego końca i wynurz się na powierzchnię. Przesuń regał (4), zniszcz rygiel drzwi, a następnie rozbij deski blokujące przejście (5).

848_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Przejdź teraz przez drzwi, by wrócić do miejsca z unoszącymi się na wodzie koszami. Przejdź do południowej części, skręć w prawo i zbierz dzban z olejem (6). Udaj się z nim z powrotem przez niedawno otwarte drzwi, odbij w lewo od ściany, przy której przed momentem zniszczyłeś deski i rzuć nim w ścianę do zniszczenia (7) znajdującą się pod tobą. Wejdź do środka i otwórz znajdującą się tam skrzynię.

849_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wyposażenie #2 - Wielki hełm tana

Drugi przedmiot znajdziesz w Starej Katedrze (8), w samym centrum regionu Wincestre. Najprościej dostać się tam z pobliskiego punku kontrolnego, schodząc na wewnętrzny plac budynku (9).

850_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Gdy zejdziesz na ziemię, odwróć się w kierunku północno-wschodnim i rozbij okno (10). Jeśli wejdziesz do środka, znajdziesz skrzynię z poszukiwanym przedmiotem - do jej otwarcia potrzebujesz jednak kilku kluczy.

851_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

By zdobyć pierwszy z nich, wejdź do budynku przez przejście (11) pod oknem prowadzącym do skrzyni. Następnie wdrap się po kolumnach (12) na górę.

852_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wejdź jeszcze wyżej po drewnianych belkach, by dotrzeć do miejsca z kluczem (13). Zbierz go i skieruj się na południowy wschód, do przejścia (14) przy lewej ścianie.

853_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Zbiegnij po schodach na najniższy poziom, a następnie odbij w lewo (15), do niewielkiego pomieszczenia. Przeskocz przez ogrodzenie i zbierz klucz (16) leżący po drugiej stronie.

854_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wróć teraz na zewnątrz, w okolice okna prowadzącego do skrzyni i wdrap się na dowolny dach. Z niego skieruj się do wieży (17) zlokalizowanej na zachód. Wdrap się na jej szczyt, a następnie zniszcz pudełka (18), by odsłonić wejście do środka. Prześlizgnij się tam i zbierz klucz ze stołu. Teraz możesz wrócić do skrzyni i ją otworzyć, by zebrać wielki hełm tana.

855_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wyposażenie #3- Płaszcz tana

Trzeci już element wyposażenia znajdziesz w Rezydencji Biskupa (19), we wschodniej części regionu Wincestre. Obiegnij budynek dookoła i zlokalizuj drzwi (20) od strony wschodniej.

856_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wejdź do środka i wdrap się po ścianie (21) na górę, na wyższy poziom. Stąd skieruj się na zachód, gdzie trafisz na deski do zniszczenia (22). Rozbij je i wejdź do pomieszczenia.

857_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Odbij w prawo, gdzie czeka regał do przesunięcia (23). Odsuń go w prawą stronę, a następnie stań w przejściu, które zasłaniał. Wyjmij łuk i przestrzel rygiel drzwi (24) znajdujących się na wprost.

858_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wróć teraz do poprzedniego pomieszczenia - do którego dostałeś się wspinając się po ścianie - i przejdź przez drzwi (25), które przed momentem otworzyłeś niszcząc rygiel. W pomieszczeniu czeka na ciebie skrzynia z płaszczem tana.

859_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Wyposażenie #4- Spodnie mentora

Ostatni z czterech tutejszych przedmiotów ukryty jest w Garnizonie Wincestre (26), w południowo-zachodniej części regionu. Podejdź do budynku w zachodniej części tej strefy i zbliż się do okien przy schodach, z lewej strony konstrukcji. Zajrzyj przez jedno z nich by dostrzec rygiel drzwi (27).

860_acvalhalla_wyposazenie_wincestre

Przestrzel go z łuku, a następnie wejdź do budynku przez główne drzwi, a potem do niewielkiego pomieszczenia po lewej stronie. Tam czeka na ciebie ostatnia skrzynia ze spodniami mentora.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie skrzynie z wyposażeniem

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety