Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Hamtunscire (Anglia)

Igły, jak przejść anomalię Animusa w regionie Hamtunscire.

Hamtunscire to region w Assassin's Creed Valhalla, w którym czeka na ciebie dziewiąta w kolejności anomalia Animusa. Odbywa się ona w lokacji oznaczonej jako Igła. Z niniejszej strony dowiesz się gdzie dokładnie się znajduje, a także jak sprawnie poradzić sobie z tutejszą aktywnością z tej grupy.

Igła (1), czyli miejsce startowe anomalii Animusa w Hamtunscire, znajduje się w południowo-zachodnim rogu regionu, na krańcu niewielkiej wyspy. Na miejscu trafisz na runę do aktywacji (2) - wejdź z nią w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.

Pierwsze chwile tutejszej anomalii są dość standardowe - czeka cię niemal wyłącznie przeskakiwanie z platformy na platformę. Nie przejmuj się też pojawiającą się co chwila strefą zagrożenia (3) - nie wpływa ona w żaden sposób na postać.

Po krótkiej wędrówce trafisz na rampy (4) prowadzące w dół. Wskocz na tę ulokowaną obok ciebie, zjedź do samego dołu i wykonaj skok, by doskoczyć do kolejnej rampy (5). Nie przejmuj się, jeśli ci się nie uda i powtórz proces po odrodzeniu się.

Kontynuuj, aż dotrzesz do projektora (6). Możesz go jednak zignorować, gdyż jest ustawiony w odpowiedni sposób. Przejdź przez oświetlaną przez niego kładkę i przeskocz na kolejną platformę. Odwróć się teraz o 180 stopni, poczekaj aż wspomniana kładka na moment przestanie być aktywna i zeskocz na dół (7), na rampę.

Gdy znajdziesz się na niższym poziomie, odwróć się w prawo i wskocz na słup (8). Poczekaj aż kładka (9) na lewo od twojej postaci ustawi się w odpowiedni sposób i na nią przeskocz. Zaczekaj ponownie aż kładka ustawi się równo z pobliską rampą i wybiegnij po niej na górę, by trafić na skały.

Przeskakuj po kolejnych fragmentach skał i pionowych kolumnach, by dotrzeć do ruin budowli. Wdrap się po niej na górę, a następnie przeskocz na kolejne niebieskie elementy (10). Wyjdź na górę, by trafić do rozdzielacza obrotowego (11).

Wejdź z nim w interakcję i ustaw go tak, by oświetlić dwa elementy w kształcie litery L (12). Odejdź od projektora, wdrap się na część po lewej stronie, a następnie przedostań się do projektora (13).

Podejdź do niego i ustaw w taki sposób, by oświetlał element widoczny na poniższym obrazku. Zeskocz na dół i podejdź jeszcze raz do obrotowego projektora.

Obróć go w taki sposób, by oświetlił długi, prosty element (14). Odejdź od projektora, wdrap się na wspominany element, a z niego na kolejne konstrukcje. Wejdź w interakcję z kolejnym projektorem i wykorzystaj go, by oświetlić następny długi element (15). Pamiętaj, by zablokować go w odpowiednim miejscu - byś mógł na niego wskoczyć.

Wejdź teraz na wspomniany blok, a z niego przeskakuj na kolejne. Ostatnia część tej anomalii polega po prostu na przechodzeniu po kolejnych elementach i wspinaniu się na górę - nie ma tutaj już żadnego projektora ani innego urządzenia do obsługiwania. Kontynuuj wspinaczkę aż dotrzesz do runy, która pozwoli ci zakończyć tę aktywność.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Assassin's Creed Valhalla

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Komentarze