Rust - ile trwa noc, co robić w nocy

Jak grać nocą.

Noc w Rust to nic przyjemnego. Jest przeraźliwie ciemna, a poleganie na różnych źródłach światła może przynieść kłopoty - kiedy używasz światła, zauważą cię wrogo nastawieniu gracze i na pewno spróbują cię napaść.

Na szczęście noc nie jest za długa. Na oficjalnych serwerach i domyślnie trwa tylko 10 minut. Pamiętaj, że możesz też wyszukać serwer zmodowany - wystarczy, że wpiszesz w pole wyszukiwania frazę „no night”, a na pewno znajdziesz serwery bez nocy.

Dzień trwa zazwyczaj 50 minut.

noc1
Noc w domyślnej formie

Co robić w nocy? Jeśli masz już trochę doświadczenia i masz skonstruowaną latarkę, warto zaryzykować i wybrać się po zasoby. Latarki używaj błyskawicznie, od razu gaś po dostrzeżeniu ścieżki czy sprawdzeniu jakiegoś obszaru.

Jeśli nie czujesz się jednak pewnie, poświęć noc na inne czynności - tworzenie przedmiotów w bazie, umacnianie elementów bazy od środka, przebudowę wnętrza i tak dalej.

Można też skorzystać z nocy, by pościnać drzewa niedaleko swojej bazy (byle nie przy samej bazie). Wielu graczy poświęca ten czas, by zdobywać podstawowe zasoby.

Spis treści: Rust - poradnik i najlepsze porady