Monster Hunter Rise - kuźnia kompanów, skrawki: jak tworzyć wyposażenie koleżkota i kumpsa

Broń i pancerz dla towarzyszy. Jak zdobyć skrawki.

Nie tylko możemy wykuwać wyposażenie dla naszej postaci, możemy także tworzyć broń i pancerz dla naszych kompanów - koleżkota i kumpss. W odróżnieniu od naszego bohatera jednak, możemy stworzyć dla nich broń i tylko dwa, a nie pięć, elementów pancerza, czyli zbroję i hełm. Na tej stronie dowiesz się, jak wykuć naszym zwierzęcym towarzyszom wyposażenie, które zwiększy ich umiejętności bojowe.

W Kuźni kompanów wykujemy wyposażenie dla koleżkota i kumpsa. Ten obiekt znajduje się w dwóch miejscach w Kamurze - w Stalowni i w Centrum Zgromadzeń. Jest zlokalizowany tuż obok Kuźni, gdzie tworzymy broń i pancerz dla naszej postaci.

104

Do wykucia poszczególnych elementów pancerza potrzebujemy skrawków, które pochodzą z resztek materiałów, które wykorzystujemy do wykuwania broni i pancerza naszej postaci.

Jeśli nie posiadamy wystarczającej liczby skrawków, możemy je pozyskać w kuźni kompanów, wykorzystując do tego wycięte materiały z potworów i - rzadziej - rudy.

Następnie: Monster Hunter Rise - sprzęt kumpsów: jak zdobyć nowe przedmioty dla kompana

Spis treści: Monster Hunter Rise - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Monster Hunter Rise - kompani: koleżkot, kumpies - wynajmowanie, wyposażenie, umiejętności, zachowanie