Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Monster Hunter Rise - jak tworzyć przedmioty, mikstury lecznicze; autotworzenie

Tworzenie przedmiotów z dostępnych materiałów.

Monster Hunter Rise - jak tworzyć przedmioty, mikstury lecznicze; autotworzenie Tworzenie przedmiotów z dostępnych materiałów.

W Monster Hunter Rise zdobywamy i zbieramy multum różnych materiałów, z którym możemy stworzyć nowe przedmioty, takie jak mikstury lecznicze, przedmioty zużywalne (np. antidotum), narzędzia, pułapki, pół-produkty, które są niezbędne do wytworzenia innych przedmiotów (np. katalizator), a także wiele innych. Na tej stronie dowiesz się, jak wyprodukować przedmiot, a także skonfigurować autotworzenie, które przyspiesza proces wytwarzania.



Tworzenie przedmiotów

Nowe przedmioty możemy wytwarzać w sakwie na przedmioty i w skrzynce na przedmioty. W zależności, z której metody korzystamy, zasoby do tej czynności pobierane będą albo z sakwy na przedmioty, albo ze skrzynki.

Czynność tworzenia przedmiotów z sakwy możemy wykonywać w każdym momencie - podczas zadania lub w wiosce. Produkować nowe zasoby ze skrzyni natomiast możemy tylko, gdy będziemy stać przy skrzynkach na przedmioty, które znajdują się w kilku punktach we wiosce lub w namiocie obozowym.

Aby wytworzyć nowy przedmiot z sakwy, należy nacisnąć przycisk + (na Nintendo Switch) i przejść do opcji Lista tworzenia. Natomiast aby stworzyć przedmiot z zasobów, które pochodzą ze skrzynki, należy podejść do kufra i wybrać opcje: Zarządzanie przedmiotami / Listwa tworzenia.

Okno tworzenia przedmiotów składa się z:

  • listy przedmiotów, które można wytworzyć (1) - na biało wyszczególnione są pozycje, które możemy wytworzyć (posiadamy niezbędne składniki), na szaro - nie posiadamy materiałów niezbędnych do wytworzenia danego przedmiotu;
  • składniki niezbędne do wytworzenia danego przedmiotu (2);
  • przedmiot, który może zostać wyprodukowany ze składników (3);
  • Liczba składników, które posiadamy (4) - czyli materiały, które możemy zużyć do wyprodukowania danego przedmiotu; brązowa ikona informuje, że materiał pochodzi ze skrzyni, zielona ikona - składnik pochodzi ze sakwy na przedmioty;
  • Liczba przedmiotów, które aktualnie posiadamy (5) - w skrzyni (brązowa ikona) i w sakwie na przedmioty (zielona ikona).
  • Koszt (w złocie) wytworzenia jednego przedmiotu (6).

Autotworzenie

Możemy tak skonfigurować listę przedmiotów (1) , by za każdym razem, gdy pozyskamy potrzebny składnik, przedmiot został wytworzony automatycznie, bez naszej ingerencji.

Aby to zrobić, należy zaznaczyć pole autotworzenia (7) przy pozycji, która chcemy objąć tą funkcją. Należy nacisnąć przycisk: Y, by pojawiło się podmenu i wybrać opcję: Ustaw. autotworzenia. W ten sposób możemy poruszać się po kolumnie Autotworz. i zaznaczać pozycje, które chcemy, aby zostały wytworzone automatycznie.

Za każdym razem, gdy zdobędziemy składnik niezbędny do wytworzenia nowego przedmiotu objętego autotworzeniem, zostanie on wyprodukowany automatycznie. Stanie się tak, jeśli posiadamy wolne miejsce w ekwipunku.

Spis treści: Monster Hunter Rise - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Monster Hunter Rise - kule pancerza: rodzaje, jak zdobyć, do czego służą

Read this next