Cyberpunk 2077 - patch 1.2 to ogromna liczba poprawek. Jest lista zmian

Aktualizacja: Łatka już dostępna na PC i konsolach.

  • CD Projekt Red udostępnił listę zmian w aktualizacji 1.2
  • Choć zestawienie jest bardzo pokaźne, to podobno tylko część poprawek
  • Data premiery patcha nie jest znana

Aktualizacja: Patch o numerze 1.2 pojawił się na PC i konsolach. Posiadacze wersji komputerowej dystrybuowanej za pośrednictwem sklepu GOG muszą pobrać około 35 GB.

Oryginalna wiadomość: CD Projekt Red podzielił się listą zmian, które studio wprowadzi do Cyberpunk 2077 w ramach zmierzającej na wszystkie platformy docelowe aktualizacji 1.2. Aktualizacja ukaże się „wkrótce” - nie przedstawiono konkretnej daty.

Pełne zestawienie w polskiej wersji znajduje się na tej stronie. Choć lista jest naprawdę pokaźna, polskie studio twierdzi, że to „tylko najważniejsze zmiany”, których w rzeczywistości jest „wiele więcej”.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w kontekście rozgrywki zwiększono przykładowo odległość, w której pojawiają się siły NCPD, kiedy gracz popełni przestępstwo. W ustawieniach znajdziemy też nowy suwak czułości kierowania pojazdami, który przyda się w szczególności graczom korzystającym z klawiatury.

Dzięki modyfikacji kodu prowadzenia pojazdów, kierowanie samochodami i motocyklami w przypadku małej lub „ekstremalnie wysokiej” liczbie klatek na sekundę będzie rzekomo poprawione, co ułatwi jazdę między innymi na konsolach poprzedniej generacji.

Zablokowane pojazdy będzie można rozbujać lub przekręcić. System działa prawdopodobnie tak jak w GTA 5, bo twórcy informują, że wystarczy wychylić lewy drążek lub wcisnąć przyciski W/A/S/D.

cyberpunk_2077_12_patch_4
Policja nie będzie już materializować się za plecami postaci

Są też modyfikacje zapobiegające problemom z grafiką czy animacją. NPC nie powinni przykładowo już poruszać się po śmierci, a odległe tekstury będą sprawniej się renderować. Do tego „szereg ulepszeń i aktualizacji graficznych reklam” czy naprawa „szeregu usterek graficznych w odprawach zadań”.

Jeśli chodzi o działanie gry, to poprawiono między innymi „stabilność i wydajność silnika gry oraz silnika renderującego”, rzekomo zmniejszając liczbę losowych błędów w grze, a także „wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach”.

Gracze będą wkrótce mogli ukryć znaczniki potencjalnych wrogów (kolorowe ikony wpisane w kwadrat), a także imiona nad głowami postaci niezależnych.

W kontekście zmian dotyczących stricte PC, patch 1.2 wprowadza też ray tracing na kartach graficznych AMD, choć wymagana jest instalacja najnowszych sterowników GPU. Do tego możliwość przypisania większej liczby akcji do wybranych przycisków czy odłączenia uniku od klawiszy kierunkowych.

Pozostałe zmiany dotyczą mniej istotnych obszarów rozgrywki lub konkretnych błędów związanych z interfejsem, wyposażeniem czy misjami.

Reklama

Skocz do komentarzy (7)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (7)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami