Monster Hunter Rise - jak złapać potwora, jakich przedmiotów użyć

Jak przygotować pułapkę i złapać bestię.

Łapanie potworów, w odróżnieniu od zabijania, jest czynnością bardziej skomplikowaną w Monster Hunter Rise. Większość zadań polega na wytropieniu dużej bestii i pokonaniu jej. Warunkiem niektórych misji jest jednak złapanie potwora. Na tej stronie dowiesz się, jak tego dokonać.

W przypadku łapania potworów, początek zadania jest identyczny, jak podczas zabijania bestii. Najpierw musimy przygotować się do misji i wyruszyć na łowy, by wytropić danego przeciwnika. Jeśli nam się to uda, rozpocznie się walka.

018

Najważniejszą czynnością w łapaniu potwora jest osłabienie bestii, w takim stopniu, by możliwe było schwytanie przeciwnika w pułapkę. Musimy więc walczyć z potworem tak długo, dopóki nie zacznie się słaniać. Należy więc uważnie obserwować bestię i przyglądać się jego zachowaniu. Jeśli zauważymy, że stwór zacznie się potykać i wolniej chodzić, będzie to idealna chwila do założenia pułapki. Ten moment rozpoczynasz również , gdy pojawi się niebieski symbol łba (1) pod ikoną potwora.

019

Kiedy nadejdzie odpowiedni moment, wyciągnij i umieść na ziemi jedną z dwóch pułapek: dół-pułapka lub Pułapka rażąca. Spraw, by potwór wszedł w pułapkę. Kiedy się tak stanie, na chwilę zostanie w niej uwięziony. Wówczas masz zaledwie kilka sekund, by złapać potwora. Podejdź do wijącej się bestii i użyj kilku bomb uspakajających lub amunicji uspakajającej (jeśli używasz łukodziałka). Po chwili stwór zostanie złapany.

020

Z cielska złapanej bestii nie możesz wycinać materiałów, ale za to - po ukończeniu zadania - otrzymasz specjalne nagrody, których w normalnym przypadku, za zabicie potwora, nie uzyskałbyś.

Następnie: Monster Hunter Rise - kantyna: Króliczkowe dango, pstrokaty miks, posiłki

Spis treści: Monster Hunter Rise - poradnik i najlepsze porady