Game Pass zagwarantuje, że studio Arkane pozostanie kreatywne - twierdzi twórca Deathloop

Więcej ciekawych projektów nadchodzi.

Model usługi Game Pass pozwoli w przyszłości deweloperom z Arkane Studios tworzyć kreatywne projekty - stwierdził Dinga Bakaba, dyrektor produkcji Deathloop, czyli najnowszej gry francuskiego oddziału studia.

- Bycie częścią tego ekosystemu Xbox Game Pass oznacza dla nas pewne zmiany, ponieważ możemy zapełnić pewną lukę w tej usłudze i skupić się na tworzeniu gier, które chcemy robić - podkreślił Bakaba w rozmowie z Press Start.

- Widzieliście zapewne w mediach ogłoszenia, że Prey i Dishonored trafiły do Game Passa. Wiele osób mówi, że trzeba w te tytuły zagrać, bo nie ma już żadnej wymówki. To bardzo podbudowujące.

- Ta usługa pozwoli nam pozostać kreatywnymi twórcami, a do tego zachować dużą grupę odbiorców i budować z nią relację na przestrzeni lat. To bardzo ekscytujące - dodał deweloper.

Arkane, jako studio Bethesdy i rodziny Zenimax, należy już do Microsoftu. Co ciekawe, Deathloop nie trafi jednak na razie na konsole Xbox - a tylko na PlayStation oraz PC. To efekt umowy na czasową wyłączność, która potrwa prawdopodobnie rok. Nowy FPS o powtarzającej się pętli czasu debiutuje 21 maja.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami