Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Eurviscire (Anglia)

Kręgi Thornburg, rozwiązanie zagadki Animusa w regionie Eurviscire.

Angielski region Eurviscire w Assassin's Creed Valhalla to kolejna część mapy, w której natrafisz na anomalię Animusa. Tutejsza aktywność z tej grupy wprowadza kilka zmian względem znanej ci już formuły. Z tej strony dowiesz się gdzie znaleźć Kręgi Thorburgn, gdzie czeka na ciebie anomalia, a także jak ukończyć tę zagadkę logiczną.

Kręgi Thorburn (1) znajdują się w północnej części Eurviscire, tuż przy północnej granicy z regionem Jorvik. Wejdź w interakcję z runą (2), by rozpocząć tutejszą aktywność.

743_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Wdrap się na pierwszy element, przy którym stoi projektor (3). Wejdź z nim w interakcję i wyceluj go w obiekt (4) na lewo od ciebie. Dzięki temu ustabilizujesz go i będziesz mógł wejść na górę.

744_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Trafisz na rozwidlenie dróg. Dostępne ścieżki prowadzą w lewo (5) i w prawo (6). Musisz udać się w oba miejsca, jednak na potrzeby tego poradnika w pierwszej kolejności skieruj się w prawo.

745_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Drogę na wprost blokują strefy zagrożenia, obróć więc kamerę w prawo i wykorzystaj kładki (7), by przedostać się do dalszej części. Po drodze dojdziesz do projektora - wejdź z nim w interakcję i ustaw go tak, by oświetlił rozdzielacz obrotowy (8) przed tobą.

746_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Podejdź teraz do wspomnianego rozdzielacza obrotowego. Ustaw go tak, by górny promień (9) aktywował obiekt (10) nad tobą w taki sposób, by stykał się z pobliskim blokiem (11). Jeśli uda ci się go odpowiednio ustawić, wdrap się po kolejnych kładkach na górę.

747_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Na końcu ścieżki znajdziesz kolejny projektor (12). Wykorzystaj go, by oświetlić obiekt (13) przed tobą. Uważaj, by zablokować wspomniany obiekt w odpowiedniej pozycji - by był zwrócony do ciebie płaską częścią, a nie wypukłą.

748_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Zeskocz teraz na dół i wróć na rozwidlenie, a potem idź wzdłuż drugiej ścieżki. Nad kładką krążyć będą tutaj strefy zagrożenia, przez co normalne przejście nie jest możliwe. By temu zaradzić, musisz zawisnąć na ścianie (14) i przejść w ten sposób poniżej wiązki. Gdy miniesz pierwszą strefę zagrożenia, możesz wdrapać się na ścieżkę i przebiec resztę w normalny sposób.

749_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Wejdź w interakcję ze znajdującym się tutaj projektorem i ustaw go tak, by rozświetlił rozdzielacz (15). Dzięki temu aktywujesz dwa kolejne bloki.

750_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Odbij w lewą stronę i wskocz na stabilny (ciemnoniebieski) element. Poczekaj, aż wiązka z rozdzielacza padnie na kładkę (16) przed tobą i szybko przeskocz z niej na kolejną, by dostać się w pobliże projektora (17) - zapamiętaj jego lokalizację, gdyż za moment tu wrócisz.

751_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Nie obracaj go jednak, gdyż jest dobrze wycelowany. Poczekaj aż kładka przed tobą zostanie rozświetlona przez rozdzielacz i przeskocz na ciemnoniebieski blok (18). Z niego przejdź na kolejną kładkę (19) i szybko dobiegnij do drugiego projektora (20).Wyceluj go tak, by rozświetlić owalny obiekt (21) przed tobą.

752_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Wróć teraz na ciemnoniebieski blok, na który przed momentem się wdrapałeś i wykorzystaj go, by wdrapać się na górę po kolejnych owalnych obiektach (22). Na szczycie czeka na ciebie kolejny projektor. Aktywuj go i ustaw tak, by zablokować obiekt przed tobą (23). Pamiętaj, że musisz zrobić to w odpowiedni sposób - tak, by wypukła (a nie płaska) strona zwrócona była w twoim kierunku.

753_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Wróć teraz do wspomnianego wcześniej projektora (którego pozycji nie zmieniałeś) i ustaw go tak, by oświetlić element (24) znajdujący się przy rozwidleniu dróg. Pozwoli ci to bezpiecznie tam wrócić - co tez musisz teraz wykonać.

754_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Zlokalizuj obiekty (25), które ustawiałeś wcześniej w odpowiedniej pozycji (wypukłą bądź płaską stroną) i wespnij się po nich na górę. Z nich z kolei przeskocz na ciemnoniebieskie, ruchome kładki. Musisz ominąć trzy strefy zagrożenia - pierwszą ustawiając postać z prawej strony kładki, drugą (26) stając na lewo od zagrożenia, trzecią (27) zwisając na boku ruchomego elementu.

755_acvalhalla_anomalia_animusa_kregi_thornburg_eurviscire

Przeskocz z tego miejsca na kładkę na lewo od ciebie, a z niej na blok w kształcie walca na środku. Wdrap się na jego szczyt, gdzie znajdziesz wreszcie runę do zakończenia tej aktywności.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami