Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Valhalla - anomalia Animusa: Eurviscire (Anglia)

Kręgi Thornburg, rozwiązanie zagadki Animusa w regionie Eurviscire.

Angielski region Eurviscire w Assassin's Creed Valhalla to kolejna część mapy, w której natrafisz na anomalię Animusa. Tutejsza aktywność z tej grupy wprowadza kilka zmian względem znanej ci już formuły. Z tej strony dowiesz się gdzie znaleźć Kręgi Thorburgn, gdzie czeka na ciebie anomalia, a także jak ukończyć tę zagadkę logiczną.

Kręgi Thorburn (1) znajdują się w północnej części Eurviscire, tuż przy północnej granicy z regionem Jorvik. Wejdź w interakcję z runą (2), by rozpocząć tutejszą aktywność.

Wdrap się na pierwszy element, przy którym stoi projektor (3). Wejdź z nim w interakcję i wyceluj go w obiekt (4) na lewo od ciebie. Dzięki temu ustabilizujesz go i będziesz mógł wejść na górę.

Trafisz na rozwidlenie dróg. Dostępne ścieżki prowadzą w lewo (5) i w prawo (6). Musisz udać się w oba miejsca, jednak na potrzeby tego poradnika w pierwszej kolejności skieruj się w prawo.

Drogę na wprost blokują strefy zagrożenia, obróć więc kamerę w prawo i wykorzystaj kładki (7), by przedostać się do dalszej części. Po drodze dojdziesz do projektora - wejdź z nim w interakcję i ustaw go tak, by oświetlił rozdzielacz obrotowy (8) przed tobą.

Podejdź teraz do wspomnianego rozdzielacza obrotowego. Ustaw go tak, by górny promień (9) aktywował obiekt (10) nad tobą w taki sposób, by stykał się z pobliskim blokiem (11). Jeśli uda ci się go odpowiednio ustawić, wdrap się po kolejnych kładkach na górę.

Na końcu ścieżki znajdziesz kolejny projektor (12). Wykorzystaj go, by oświetlić obiekt (13) przed tobą. Uważaj, by zablokować wspomniany obiekt w odpowiedniej pozycji - by był zwrócony do ciebie płaską częścią, a nie wypukłą.

Zeskocz teraz na dół i wróć na rozwidlenie, a potem idź wzdłuż drugiej ścieżki. Nad kładką krążyć będą tutaj strefy zagrożenia, przez co normalne przejście nie jest możliwe. By temu zaradzić, musisz zawisnąć na ścianie (14) i przejść w ten sposób poniżej wiązki. Gdy miniesz pierwszą strefę zagrożenia, możesz wdrapać się na ścieżkę i przebiec resztę w normalny sposób.

Wejdź w interakcję ze znajdującym się tutaj projektorem i ustaw go tak, by rozświetlił rozdzielacz (15). Dzięki temu aktywujesz dwa kolejne bloki.

Odbij w lewą stronę i wskocz na stabilny (ciemnoniebieski) element. Poczekaj, aż wiązka z rozdzielacza padnie na kładkę (16) przed tobą i szybko przeskocz z niej na kolejną, by dostać się w pobliże projektora (17) - zapamiętaj jego lokalizację, gdyż za moment tu wrócisz.

Nie obracaj go jednak, gdyż jest dobrze wycelowany. Poczekaj aż kładka przed tobą zostanie rozświetlona przez rozdzielacz i przeskocz na ciemnoniebieski blok (18). Z niego przejdź na kolejną kładkę (19) i szybko dobiegnij do drugiego projektora (20).Wyceluj go tak, by rozświetlić owalny obiekt (21) przed tobą.

Wróć teraz na ciemnoniebieski blok, na który przed momentem się wdrapałeś i wykorzystaj go, by wdrapać się na górę po kolejnych owalnych obiektach (22). Na szczycie czeka na ciebie kolejny projektor. Aktywuj go i ustaw tak, by zablokować obiekt przed tobą (23). Pamiętaj, że musisz zrobić to w odpowiedni sposób - tak, by wypukła (a nie płaska) strona zwrócona była w twoim kierunku.

Wróć teraz do wspomnianego wcześniej projektora (którego pozycji nie zmieniałeś) i ustaw go tak, by oświetlić element (24) znajdujący się przy rozwidleniu dróg. Pozwoli ci to bezpiecznie tam wrócić - co tez musisz teraz wykonać.

Zlokalizuj obiekty (25), które ustawiałeś wcześniej w odpowiedniej pozycji (wypukłą bądź płaską stroną) i wespnij się po nich na górę. Z nich z kolei przeskocz na ciemnoniebieskie, ruchome kładki. Musisz ominąć trzy strefy zagrożenia - pierwszą ustawiając postać z prawej strony kładki, drugą (26) stając na lewo od zagrożenia, trzecią (27) zwisając na boku ruchomego elementu.

Przeskocz z tego miejsca na kładkę na lewo od ciebie, a z niej na blok w kształcie walca na środku. Wdrap się na jego szczyt, gdzie znajdziesz wreszcie runę do zakończenia tej aktywności.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Read this next