Next-genowe World of Warcraft - realistyczna grafika w projekcie artysty

Gromowe Urwiska w nowym wydaniu.

  • Zdjęcia prezentują, jak mógłby wyglądać realistyczny WoW
  • Projekt stworzono na Unreal Engine, przy wykorzystaniu tekstur wysokiej jakości

Pochodzący z Rosji grafik 3D, Aleksandr Timoshenko, stworzył realistyczną wersję Gromowych Urwisk, czyli jednego z miasteczek World of Warcraft. To jedynie zdjęcia, ale prezentują nowe, ciekawe oblicze gry Blizzarda.

Grafiki powstały dzięki silnikowi Unreal Engine, a także pluginie Quixel Megascans, który pozwala artystom używać zdjęć wysokiej jakości jako tekstur materiałów lub innych trójwymiarowych obiektów. Narzędzie najczęściej wykorzystują duże studia, ale również - jak widać - pojedynczy użytkownicy.

wow_realistyczny_2
wow_realistyczny_3

Wyrenderowana przez Timoshenkę scena dysponuje nawet dynamicznym oświetleniem, choć nie da się tego zobaczyć na grafikach, a dodatkowo wszystkie zdjęcia wykonano przy podobnie padających promieniach słonecznych.

wow_realistyczny_4
wow_realistyczny_5

Realistyczna wersja Gromowych Urwisk jest oczywiście znacznie mniej barwna niż oryginał z gry, co najlepiej obrazuje poniższe porównanie:

wow_realistyczny_7

Timoshenko opublikował swoje prace już kilka tygodni temu, ale teraz na projekt zwróciła uwagę redakcja PC Gamer. Zdjęcia w wysokiej jakości można obejrzeć na profilu artysty w ArtStation.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami