Outriders - jak rozmontować przedmioty

Rozkładanie wyposażenia w ekwipunku.

Podczas przygody w Outriders jednym z ważniejszych elementów zabawy jest zdobywanie nowych przedmiotów. Loot wypada ze skrzynek i pokonanych przeciwników, czasem otrzymujemy ekwipunek w nagrodę.

Różnych pancerzy i broni otrzymujemy w sumie na tyle dużo, że nasz plecak szybko się zapełnia. Przedmioty nieużywane można sprzedać, lecz lepszym rozwiązaniem jest ich rozmontowanie.

Otwórz menu ekwipunku i po prostu zaznaczaj przedmioty, które chcesz rozłożyć - klikaj na nie kursorem. Wybrane przedmioty są oznaczane pomarańczowymi strzałkami (1). Następnie wystarczy przytrzymać przycisk rozmontowania (2). To Delete na PC i trójkąt lub Y na padzie.

rozmontuj1

Z rozkładanych przedmiotów otrzymujesz zasoby. Po rozłożeniu broni ich modyfikacje będą też dostępne w Warsztacie, gdy odblokujesz go w trakcie gry.

Przedmioty można też rozkładać od razu, jeszcze zanim je podniesiesz. Zobaczysz odpowiedni przycisk (3) przy loocie leżącym na ziemi. Wciśnij Spację na PC lub X na padzie od PlayStation i A na padzie od Xboksa.

rozmontuj2

Rozmontowywanie przedmiotów jest po prostu bardziej opłacalne niż sprzedaż. Walutę i tak zdobywasz podczas gry, a ceny sprzedaży u handlarzy nigdy nie są powalające. Zasoby natomiast przydadzą się zawsze - gdy odblokujesz Warsztat i crafting.

Następnie: Outriders - statystyki broni: na co zwracać uwagę

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady