Fortnite - Płaszcz Łowcy: jak stworzyć

Gdzie znaleźć składniki.

Płaszcz Łowcy to jeden z nowych przedmiotów w Fortnite, wprowadzony w sezonie 6. Stworzenie tego elementu ekwipunku jest celem wyzwania sezonowego.

Aby stworzyć Płaszcz Łowcy, musisz wykorzystać dwa nowe systemy gry: polowanie i crafting. Na tej stronie dowiesz się, jak to zrobić, a także jakich składników potrzebujesz.

Tworzenie Płaszcza Łowcy

Aby wytworzyć Płaszcz Łowcy, musisz zdobyć następujące składniki:

  • kości zwierząt x2 (składnik)
  • mięso x1 (element ekwipunku)

Oba składniki zyskasz, zabijając różne zwierzęta na mapie. Zwierzęta nie pojawiają się w konkretnych miejscach, ale jest ich sporo, więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem składników.

Po zabiciu zwierzęcia, musisz oczywiście jeszcze zebrać przedmioty, które z niego wypadły. Mięso trafi do paska ekwipunku, a kości będą schowane w plecaku. W naszym przypadku jedno zwierzę wystarczyło do zdobycia odpowiednich składników.

fortnite_hunters_cloak_2

Przejdź teraz do menu wytwarzania przedmiotów (strzałka w górę na padzie lub Tab na klawiaturze), a następnie wybierz zakładkę po prawej.

Kliknij teraz na mięso, a powinien pokazać się schemat na stworzenie Płaszcza Łowcy. Wystarczy już tylko kliknąć przycisk Stwórz.

fortnite_hunters_cloak_3

Proces tworzenia Płaszcza prezentuje poniższy materiał:

Po stworzeniu wyzwanie powinno być zaliczone, więc możesz się już zająć innymi zadaniami, które pomogą ci odblokować skiny Karnetu Bojowego 6. sezonu.

Płaszcz Łowcy odstrasza zwierzęta zapachem, więc agresywne stworzenia nie powinny cię już nękać po założeniu tego elementu ekwipunku.

Następnie: Fortnite - sezon 6: mapa [nowości i zmiany]

Spis treści: Fortnite - sezon 6: poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fortnite - tworzenie i ulepszanie broni: Prowizoryczne, Pierwotne, Klasyczne