Assassin's Creed Valhalla - uczone księgi: Glowecestrescire (Anglia)

Umiejętności w Glowecestrescire, Zemsta Thora i Udawana śmierć.

Jak w przypadku większości regionów w Assassin's Creed Valhalla, w Glowecestrescire znajdziesz wiele skarbów, a wśród nich uczone księgi, które pozwolą ci nauczyć się nowych zdolności bądź rozwinąć już istniejące. W tej części Anglii ukryte są dwa tego typu przedmioty.

Uczona księga #1 - Zemsta Thora

Pierwsza z dwóch ksiąg znajduje się w Kryjówce złodziei (1), niemal w centralnej części regionu Glowecestrescire. Skarb ukryty jest wewnątrz chaty (2), jednak nie możesz się do niej dostać z uwagi na zaryglowane drzwi.

640_acvalhalla_uczone_ksiegi_glowecestrescire

Zamiast tego zlokalizuj zejście pod ziemię (3) - znajdziesz je na północ od wspominanych zaryglowanych drzwi. Zeskocz na dół, przebiegnij przez korytarz i wdrap się na górę po rusztowaniu (4), by trafić do pomieszczenia, w którym leży księga z umiejętnością Zemsta Thora.

641_acvalhalla_uczone_ksiegi_glowecestrescire

Uczona księga #2 - Udawana śmierć

Druga i zarazem ostatnia księga czeka na ciebie w południowo-zachodniej części Glowecestrescire (5), w Aelfwood. W tym obozie wroga zdobywasz także jeden z elementów wyposażenia w Glowecestrescire.

642_acvalhalla_uczone_ksiegi_glowecestrescire

Zlokalizuj zejście do podziemi (6), a następnie zbiegnij nim do jaskini. Załatw znajdującego się tutaj wroga, a potem przebiegnij przez płótno wiszące na ścianie (7).

643_acvalhalla_uczone_ksiegi_glowecestrescire

Trafisz do sekretnego pomieszczenia, w którym leży poszukiwana przez ciebie księga. Przeczytaj ją by nauczyć się bądź rozwinąć zdolność Udawana śmierć.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie uczone księgi

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety