Reżyser God of War 2 szczerze o tworzeniu gry: "nie miałem pojęcia, co robię"

Wyznanie po latach.

W weekend minęła 14. rocznica premiery God of War 2 - gra ukazała się 13 marca 2007 roku na PlayStation 2. Z okazji święta, Cory Barlog, który był reżyserem produkcji, wyjawił, że nie czuł się najlepiej w powierzonej roli.

„Nie miałem kompletnie żadnego pojęcia, co ja, do cholery, robię, właściwie przez cały czas” - przyznaje Barlog na Twitterze. „Każdego dnia czułem się, jakbym wychodził na scenę, by zagrać w musicalu, którego nie znam, a co dopiero mówić o przećwiczeniu. Na całe szczęście wciąż inspirował mnie świetny zespół” - dodaje.

Deweloper twierdzi, że po premierze God of War 2 „z grubsza” zrozumiał „mechanizm” bycia reżyserem. Natomiast wiedza o prawdziwej naturze tego stanowiska przyszła „wiele, wiele lat później”.

God of War 2 było pierwszą próbą Barloga w reżyserowaniu gry. Amerykanin pracował też nad wydanym na PSP God of War: Chains of Olympus, następnie związał się z innymi studiami, w tym Crystal Dynamics i Avalanche. Finalnie powrócił do Sony, przygotowując reboot z 2018 roku. Teraz pracuje nad kolejną częścią serii, God of War 2: Ragnarok.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Farming Simulator 22 - poradnik i najlepsze porady

Jak zacząć, wszystko o uprawie, hodowli i sprzęcie rolniczym oraz najważniejsze wskazówki.

Przerwa techniczna w weekend

AKTUALIZACJA: Już po.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami