Loop Hero - doświadczenie i perki (Traits)

Jak zdobywać XP.

W Loop Hero możemy zdobywać punkty doświadczenia (EXP) i rozwijać naszego bohatera poprzez dobieranie mu kolejnych cech czy perków (Traits). Nie robimy jednak tego od razu.

Zdobywać punkty EXP możemy dopiero wtedy, gdy zbudujemy w obozie budynek Gymnasium. Dopiero w kolejnej rozgrywce pojawi się ikona wyboru perków (1). Możemy w nią kliknąć, gdy zapełni się pasek doświadczenia (2) znajdujący się pod paskiem zdrowia postaci.

exp1

Doświadczenie zdobywamy za zabijenie wrogów oraz za wykonywanie misji.

Kiedy mamy już punkt cechy do wydania, wybieramy zawsze jedną z dostępnych cech. Są one dobierane losowo, a każda klasa ma inny zestaw perków (3).

exp2

Jakie cechy wybierać? Takie, jakie pasują do twojego stylu gry i statystyk bohatera w danej rozgrywce. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, tym bardziej, że perki do wyboru dobierane są losowo. Ważne jest jednak dokładne czytanie opisów każdego perka - nawet małe liczby mogą mieć znaczenie, gdy okaże się, że ich wartość wzrasta w połączeniu z konkretnymi kartami.

Następnie: Loop Hero - misje (Quests): jak zacząć i wykonać

Spis treści: Loop Hero - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Loop Hero - jak zdobyć wszystkie zasoby