Mass Effect 1 - jak przywrócić kompanów do walki

Pomagamy drużynie w trakcie starcia.

Podstawowe informacje na temat zdrowia i leczenia bohatera oraz kompanów opisaliśmy w innym miejscu poradnika. Tutaj skupimy się na sytuacji, w której ktoś z naszych ludzi pada nieprzytomny podczas walki.

Jeśli chcemy przywrócić go do życia, to musimy najpierw odblokować umiejętność Jedność (1), która jest dostępna w talentach związanych ze Szkoleniem Widma (talenty i zdolności z tej kategorii odblokowują się automatycznie niedługo po rozpoczęciu gry).

jednosc1

Po odblokowaniu zdolności będziesz mógł z niej korzystać (2) z poziomu taktycznego menu. Możesz ją także umieścić w którymś ze slotów menu podręcznego (3), dzięki czemu aktywacja umiejętności będzie odbywać się za pomocą odpowiedniego skrótu klawiszowego.

jednosc2

Jeśli w trakcie walki okaże się, że poziom zdrowia któregoś z kompanów spadł do zera (4) i dana osoba straciła przytomność (5), to będziesz mógł skorzystać z umiejętności Jedność (6).

jednosc3

Uczynienie tego sprawi, że nieprzytomni kompani ponownie dołączą (7) do walki wraz z odzyskanie części życia i tarcz(8).

jednosc4

Im bardziej rozwiniesz umiejętność Jedność, tym więcej punktów życia będziesz przywracał kompanom. Należy też pamiętać, że po jej użyciu musi minąć nieco czasu (9) przed kolejną możliwością skorzystania z niej.

Następnie: Mass Effect 1 - dziennik: jak przeglądać misje

Spis treści: Mass Effect 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Mass Effect 1 - zdrowie: jak leczyć bohatera i kompanów

Video | Gramy w Chorus

Kosmiczna niespodzianka.