Loop Hero - jak się leczyć, regeneracja HP

Leczenie postaci.

Leczenie postaci w Loop Hero jest w dużej mierze automatyczne, jak zresztą wiele innych aspektów tej gry. Postać sama się porusza, sama walczy, a więc też sama się leczy, na różne sposoby.

Tutaj wypiszemy, jakie czynniki mają wpływ na regenerację zdrowia postaci.

Na początek trzeba podkreślić podstawowy czynnik leczący, czyli nasz obóz (1). Zawsze, kiedy bohater przejdzie przez ognisko, odzyska do 30 procent swojego maksymalnego życia. To bardzo efektywna regeneracja.

leczenie

Istnieją też jednak inne czynniki, wynikające z różnych kart albo przedmiotów:

  • Karty Meadow (łąki) zapewniają regenerację HP wraz z nastaniem nowego dnia.
  • Karty Rock (skały) i Mountain (góry) zwiększają nasze maksymalne HP.
  • Vampirism (wampiryzm) - przedmioty z tą cechą pozwalają ci odzyskiwać trochę zdrowia przy atakowaniu wrogów.
  • Mikstury lecznicze - gdy je odblokujemy, pomagają w regeneracji zdrowia.
  • Wioski. Przejście przez wioskę (Village) odnawia trochę HP.

Dobrą radą jest wykorzystanie karty Chrono Crystals, którą odblokowujemy dosyć wcześnie. Postawienie tych kryształów w grze tak, by obejmowały zasięgiem łąki sprawi, że łąki zwiększą swoją efektywność leczniczą podwójnie.

To tylko jeden ze sposobów modyfikowania efektów kart. Czytaj uważnie opisy zdolności i kart w miarę postępów, by odnajdować inne ważne zależności.

Następnie: Loop Hero - jak zdobyć wszystkie zasoby

Spis treści: Loop Hero - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Loop Hero - potions: jak odblokować mikstury i jak ich używać