Loop Hero - jak odblokować hełm i inne sloty

Pas, rękawice, buty, naszyjnik.

Gdy tylko rozpoczniesz grę w Loop Hero z pewnością szybko zauważysz, że twój Wojownik może wyposażyć broń, zbroję lub pierścień i tarczę, ale nie może wyposażyć i nie zdobywa hełmów czy też naszyjników.

To dlatego, że dodatkowe pola wyposażenia postaci trzeba odblokować.

Żeby odblokować slot na hełm czy drugi pierścień, należy zbudować budynek Smelter (1) w obozie. Będzie to oczywiście wymagało zebrania podczas gry odpowiednio dużo zasobów.

unlockslotow

To jednak nie wszystko. Gdy zbudujemy Smeltera, odblokujemy kartę Arsenału. Dopiero kiedy wylosujemy ją podczas gry i postawimy strukturę Arsenału na mapie podczas rozgrywki - a nasza postać wejdzie na to pole - odblokujemy jeden nowy slot.

Od tej pory zaczną wypadać nam także przedmioty pasujące do nowego pola wyposażenia.

sloty2

Co ważne, obecnie w Loop Hero nie da się odblokować pola rękawic ani pasa. To dlatego pola te wyglądają, jakby były pęknięte (2).

Następnie: Loop Hero - potions: jak odblokować mikstury i jak ich używać

Spis treści: Loop Hero - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Loop Hero - ekwipunek i niszczenie przedmiotów