Tryb sieciowy Watch Dogs Legion bezterminowo opóźniony na PC

Z powodu nieoczekiwanego błędu.

  • Na PC wykryto błąd, przez który opóźniono tryb sieciowy Watch Dogs Legion
  • Na pozostałych platformach wariant pojawi się zgodnie z planem

Ubisoft poinformował o przesunięciu debiutu trybu wieloosobowego Watch Dogs Legion na PC. Nowej daty premiery nie ujawniono.

Powodem opóźnienia wariantu jest błąd, który może prowadzić do wyłączania produkcji u graczy, korzystających z niektórych kart graficznych. Deweloperzy pracują nad naprawieniem usterki - opcja ukaże się, kiedy twórcy wyeliminują problem.

Na konsolach tryb zadebiutuje zgodnie z planem, czyli 9 marca, ale bez wszystkich elementów. Ze względu na odnaleziony bug, na platformach PlayStation i Xbox zabraknie początkowo modułu kooperacyjnego Tactical Ops, który twórcy udostępnią dopiero 23 marca.

To jednak nie wszystko, ponieważ na PS4 i PS5 wariant wieloosobowy ukaże się z ograniczoną funkcjonalnością czatu tekstowego - w pełni działająca opcja na urządzenia Sony trafi 23 marca.

W trybie sieciowym stworzymy zupełnie nową postać, którą zajmiemy się wykonywaniem przygotowanych przez autorów aktywności. Nie zabraknie misji kooperacyjnych i nastawionego na rywalizację wariantu z walkami robotów-pająków.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami