Assassin's Creed Valhalla - muchomor: Lincolnscire (Anglia)

Zagadka z muchomorem w Lincolnscire, walka z niedźwiedziami.

Większość aktywności z muchomorami w Assassin's Creed Valhalla polega na rozwiązaniu konkretnej zagadki. W przypadku muchomora w Lincolnscire jest jednak inaczej - tutaj przyjdzie ci walczyć. Z tej strony dowiesz się jak aktywować tę aktywność i jak poradzić sobie z grupą niedźwiedzi.

By rozpocząć tę aktywność, udaj się do południowo-zachodniej części Lincolnscire (1). Na miejscu znajdziesz grzyby (2) rosnące wewnątrz kamiennego kręgu. Wejdź z nimi w interakcję, by aktywować halucynację.

501_acvalhalla_muchomor_essexe

Jak już wspomnieliśmy, czeka cię tu walka zamiast zagadki. Do pokonania będzie łącznie 5 niedźwiedzi. Zachowaj spokój i nie staraj się za bardzo przyspieszać tego starcia. Korzystaj z bloku tarczą i/lub odskoków i wyprowadzaj własne ataki pomiędzy ciosami bestii.

Możesz także wykorzystać pobliskie wzniesienia, wdrapać się na nie i strzelać do niedźwiedzi z łuku. Aktywność z halucynacyjnymi grzybami zakończy się jak tylko zabijesz ostatnią dziką bestię.

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie muchomory

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami