Resident Evil Village z ray tracingiem tylko na kartach AMD

Krótkie wideo prezentuje efekty.

  • Ray tracing w RE Village nie dla kart Nvidii
  • GPU za 6 tys. zł w rekomendowanych wymaganiach

Przedstawiciele AMD i firmy Capcom zapowiedzieli, że Resident Evil Village zaoferuje wsparcie dla techniki ray tracingu na kartach graficznych Radeon. Zaprezentowano krótki materiał prezentujący opcjonalne efekty.

Twórcy rekomendują, by do grania z ray tracingiem posiadać co najmniej model RX 6800 XT - jego cena oscyluje w granicach 6 tysięcy złotych.

Village ma wspierać narzędzia FidelityFX, a więc być może także Super Resolution, czyli odpowiednik DLSS od Nvidii. To technika renderowania obrazu w niższej rozdzielczości i automatycznie skalowanie go do wyższej - by uzyskać lepszą płynność przy minimalnym spadku jakości (czasem niezauważalnym, zależnie od gry).

Deweloperzy z Capcomu przypomnieli, że przed premierą - zaplanowaną na 7 maja - nowy Resident Evil doczeka się drugiego dema na wszystkich platformach.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami