Outriders - poziom świata: trudność i nagrody

Poziom trudności gry.

Outriders oferuje ciekawy system poziomu trudności - poziomy te nazywa się w grze poziomami świata (World Tier), a jest ich w sumie aż 15. To wyjątkowo duże urozmaicenie, większe nawet niż choćby w Diablo 3.

Zmiana poziomu świata jest możliwa zarówno w trakcie rozgrywki, z menu gry (1), jak też z głównego menu wyboru postaci (2). Wystarczy kliknąć przycisk.

poziom1

Przejdziemy wtedy na ekran wyboru poziomu trudności. Nowe poziomy odblokowujemy z czasem, a by wybrać dowolny odblokowany - po prostu na niego klikamy. Możemy też zapoznać się z opisem.

Każdy kolejny poziom świata to silniejsi wrogowie, ale też lepsze przedmioty wypadające ze skrzyń i przeciwników oraz więcej doświadczenia do zdobycia.

poziom2

Podczas gry widzimy żółty pasek (3) u góry ekranu. To właśnie on pokazuje, jak blisko jesteśmy odblokowania nowego poziomu świata. Warto zaznaczyć, że nie musimy grać na najwyższym odblokowanym poziomie - nieraz jest to wręcz zbyt trudne, szczególnie, gdy gramy sami.

poziom3

Pasek odblokowania nowego poziomu zapełnia się, gdy pokonujemy przeciwników i wykonujemy misje - podobnie jak pasek punktów doświadczenia.

Po odblokowaniu nowego poziomu świata koniecznie odbierz nagrodę - szczegóły na jej temat znajdziesz po najechaniu na kafelek danego poziomu kursorem.

Następnie: Outriders - wyróżnienia, co to jest

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - jak grać ze znajomymi, crossplay