Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Outriders wyjaśniają zabawne przerywniki w rozgrywce

Chodzi o ładowanie lokacji i grupowanie graczy.

  • Gracze i dziennikarze zwracają uwagę na częste przerywniki filmowe w Outriders
  • Twórcy tłumaczą, że ukrywają ładowanie lokacji i grupowanie graczy
  • Cutscenki z prostymi czynnościami dodano po uwagach testerów

Kilka dni temu ukazało się demo Outriders. Uwagę graczy, którzy testują tytuł, zwróciły częste przerywniki filmowe. Na ten temat wypowiedzieli się twórcy strzelanki z polskiego People Can Fly.

Tak zwane cutscenki wyświetlają się, gdy użytkownik chce przedostać się do innej lokacji. Zazwyczaj przedstawiają proste czynności, które w innych grach ukazane są w formie prostych animacji - na przykład otwieranie drzwi czy skok przez niewielką przepaść. Ponadto we wspomnianych scenach postacie pozbawione są noszonego ekwipunku.

Przerywniki mogą wydawać się zabawne, ale u niektórych graczy wzbudzają irytację. W rozmowie z naszymi kolegami z brytyjskiego Eurogamera przedstawiciele People Can Fly wyjaśnili, że sekwencje ukrywają ładowanie obszaru, a także zbierają uczestników zabawy.

Outriders oferuje tryb kooperacji dla maksymalnie trzech osób, ale wszyscy członkowie drużyny muszą znajdować się w jednej lokacji. Jeżeli więc dany użytkownik przechodzi do innego regionu, pozostali są automatycznie przenoszeni.

Dyrektor kreatywny gry - Bartek Kmita - tłumaczy, że przerywniki ukrywają teleportację wszystkich postaci z ekipy. Początkowo zamierzano użyć klasycznych ekranów ładowania, ale po testach okazało się, że gracze czują się zdezorientowani nagłą zmianą planszy. Postanowiono więc zastosować sceny z prostymi czynnościami.

Cover image for YouTube videoGramy w demo Outriders

- Bez dedykowanych serwerów, w sytuacji, gdy dwie osoby chciałyby udać się w różne obszary, musielibyśmy ich rozdzielić. Jako że sztuczna inteligencja i inne elementy są obliczane na urządzeniu każdego użytkownika z osobna, musielibyśmy podzielić zespół - mówi.

Kmita nie wykluczył, że przed premierą pełnej wersji tytułu twórcy poprawią aspekt związany z przerywnikami filmowymi, ale zasugerował, że dużych zmian nie należy się spodziewać. Zaznaczył jednak, że w późniejszych etapach przygody cutscenek powinno być mniej.

Outriders zadebiutuje 1 kwietnia na PC i konsolach.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Outriders

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze